يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۰۲۵۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
يک خبرنگار زن فرانسوي براي اطلاع از نحوه جذب دختران و زنان توسط گروه تروريستي داعش، تلاش کرد تا به اين گروه تروريستي نفوذ کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم، روزنامه "تايمز" در ويژه‌نامه يکشنبه خود با اشاره به ماجراي اين خبرنگار زن فرانسوي نوشت: اين روزنامه نگار که از ترس کشته شدن خودش را "ارلا" معرفي ميکند، توانست از طريق اينترنت با يک فرانسوي به نام "ابو بلال" آشنا شود.

اين تروريست از افراد نزديک به "ابوبکر بغدادي" سرکرده گروه تروريستي داعش در رقه است.

ارلا خاطرنشان کرد که پس از ايجاد حساب کاربري در شبکه هاي اجتماعي با نام جعلي؛ با فردي به نام "ابوبلال" آشنا شد.

ابوبلال در جريان اين آشنايي به وي تأکيد کرد که ده ها زن اروپايي به صورت هفتگي سفري پرخطر را براي رسيدن به سوريه آغاز مي‌کنند، تا با يکي از اعضاي داعش ازدواج کنند.

ارلا خاطرنشان کرد که ابوبلال در اين صحبتها مدعي شد زنان پس از ازدواج با يکي از عناصر داعش، مانند شاهزادگان در کنار آنان زندگي مي‌کنند.

به گفته اين خبرنگار فرانسوي، به دختران و زناني که مي خواهند به سوريه سفر کنند آموزش داده مي شود که بدون هيچ اثر و نشانه و يا حتي بدون گذاشتن نامه‌ براي خانواده، با ظاهري باز سفر خود را آغاز کنند؛ تا کسي نتواند آنان را تعقيب کند.

ترکيه مقصد زنان اروپايي براي پيوستن به داعش
ارلا خاطرنشان کرد، که زني به نام "مادر" در ترکيه از دختران و زنان اروپايي استقبال کرده و آنان را با خود مي برد.

ارلا تأکيد کرد که در صحبتهايش با "ابوبلال" متوجه شد که او جواني است که ظاهر افراد متدين را ندارد؛ بلکه او فردي است که در يکي از مناطق فقير پاريس بزرگ شده و بسيار علاقمند به شهرت و پول است؛ به صورتيکه با وجود ادعاهايش مبني بر ضرورت تحريم کالاهاي غربي، از او خواست هنگاميکه به فرودگاه مي آيد براي او عطرهاي گرانقيمت بياورد.

تايمز به نقل از اين خبرنگار فرانسوي خاطرنشان کرد، ابوبلال فردي بسيار دروغگو بود و به صورت دائم حرفهايش را عوض مي کرد، ولي تنها ويژگي قابل باور اين تروريست آمادگي کامل او براي قتل و همچنين افتخار او به تعداد کساني است که آنها را به قتل رسانده.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها