يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۰۲۵۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، پسر خانواده به دليل به علت پافشاري بر ازدواج با فردي که خانواده مخالف او بوده منزل پدري خود را در شهرستان درگز خراسان رضوي به آتش کشيد.

سرهنگ حسين علي دهقان فرمانده انتظامي شهرستان درگز در تشريح جزييات اين خبر گفت: در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر يک مورد آتش سوزي عمدي يک باب منزل، ماموران انتظامي به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ دهقان افزود: در بررسي اوليه ماموران مشخص شد فرزند خانواده به علت پافشاري بر ازدواج با فردي که خانواده مخالف او بوده اقدام به چنين کاري کرده است.

وي ادامه داد: در ادامه ماموران "سعيد" ۲۱ ساله را دستگير و او را در اعترافي صريح گفت، براي متقاعد کردن خانواده و پافشاري بر روي خواسته‌ام 5 ماهي است که از آن‌ها جدا زندگي کرده و به دليل عدم توجه به من اقدام به چنين کاري کرده و از عمل خود پشيمانم.

فرمانده انتظامي شهرستان درگز تصريح کرد: ‌ در پي اين حادثه ۵ نفر مجروح و اقلامي از قبيل تلويزيون، فرش، موکت، پرده و... در آتش سوختند.

سرهنگ دهقان در ادامه بيان داشت: کار‌شناس آتش نشاني ميزان خسارت را ۱۵۰ ميليون ريال برآورد کرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان درگز خاطر نشان کرد: خانواده بنيان امن و ايمن هر فرد براي رسيدن به قله‌هاي موفقيت است و تمام افرادي که امروز مجرم شناخته شده‌اند يا از فضاي خانواده فرار کرده و يا درگير دوستان ناباب شده‌اند که در هر دو صورت وظيفه خطير و بزرگ خانواده و مخصوصا پدر و مادر در اولويت تربيت فرزندان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها