يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۰۳۵۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۴     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
مدافع نفت‌تهران اعتقاد دارد اگر بازيکنان خارجي را از تيم هاي عربي بگيرند، آنها هيچ چيز براي ارائه دادن ندارند.
به گزارش "ورزش سه"، امین حاج محمدی در مورد دیدار با العین امارات در روز سه شنبه گفت: تیم العین خیلی خوب و قوی است اما طبق صحبت هایی که با ما شده، ما نسبت به بازی با پاختاکور خیلی جنگنده تر ظاهر می‌شویم. یکسری بازیکن خارجی به کشور امارات آمده اند، انشالله که بتوانیم با دوندگی زیاد جلوی یاران العین را بگیریم. در بازی قبل با پاختاکتور خیلی مفت سه امتیاز را از دست دادیم، نیمه اول دو، سه موقعیت صددرصد گل داشتیم و نیمه دوم هم خوب بازی کردیم. همانطور که همه کارشناسان گفتند که بین نماینده های ایران نفت بهتر از همه بازی کرد ولی متاسفانه ما نتوانستیم امتیاز بگیریم. در این بازی جبران خواهیم کرد.

او در مورد اینکه حریفان ازبکستانی یقه تیم های ایرانی را گرفته اند، ادامه داد: اول از همه بگویم که در ازبکستان سرمای وحشتناکی وجود دارد و از نظر بدنی روی بازیکنان ما تاثیر می‌ گذارد، بعدش هم حریفان ازبکستانی مثل حریفان اماراتی یا عربستانی سست فوتبال بازی نمی‌ کنند. یک جورهایی مثل ما ایرانی ها هستند ولی اکثر بازیکنان تیم های عربی خارجی هستند. اما تیم های ازبکستانی خیلی کم پیش می‌ آید که بازیکن خارجی در بین آنها پیدا کنیم. اگر بازیکنان خارجی را از تیم های عربی بگیرید آنها هیچ چیز ندارند.

وقتی از مدافع نفت سوال شد که آیا می‌ توانند از پس العین بربیایند یا خیر پاسخ داد: صددرصد برای بازی با العین آماده هستیم و شرایطمان خیلی بهتر است. قبل از ما بچه ها تمرینات پرنشاطی را انجام دادند، در بازی با پاختاکور هم خوب بودیم و فقط امتیاز نگرفتیم ولی این بازی فرق می‌ کند. مطمئن باشید اگر مردم مانند دفعه قبل به ما کمک کنند، کار ما راحت می‌ شود، دست تک تک کسانی که در بازی با الجیش به استادیوم آمدند را می‌ بوسیم. انشاالله که آن حرکت در بازی روز سه شنبه هم تکرار شود.

این بازیکن در مورد اینکه چه برنامه ای برای مهار عبدالرحمان دارند، گفت: بازیکنان ما چیزی کمتر از عبدالرحمان ندارند، اما مهار این بازیکن بیشتر به هافبک های دفاعی ما ربط پیدا می‌کند. گرچه پورعلی‌گنجی جدا شده اول از همه برای او آرزوی موفقیت می‌کنم اما ما جایگزینانی چون کامیابی نیا، عزتی و کوروشی را داریم بازیکنانی که جزو بهترین های ایران هستند. نقطه دوندگی ما هم در خط وسط ما است. این بازی برای ما خیلی مهم است و برای مهار عبدالرحمان هم برنامه های خاص خودمان را داریم و نگران این بازیکن نیستیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها