أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۰۳۵۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
فرانچسکو توتي، کاپيتان رم مطمئن است که تيمش مي‌تواند اختلاف ايجاد شده با يوونتوس را جبران کند.
به گزارش "ورزش سه"، جیالوروسی که سال 2001 برای آخرین بار قهرمان لیگ شد، تنها یک پیروزی در 7 بازی اخیر خود در لیگ کسب کرده و 9 امتیاز از بیانکونری ها عقب افتاده است. روز دوشنبه، دو تیم در ورزشگاه استادیو المپیکو به مصاف یکدیگر می‌روند و رم این فرصت را دارد که اختلاف را به 6 امتیاز برساند.

توتی در یادداشتی در روزنامه کوریره دلو اسپورت نوشت:" مطمئنیم که می‌توانیم به مسیر قهرمانی برگردیم و دوباره، به کورس قهرمانی که بسیاری در حال حاضر معتقدند به پایان رسیده، بازگردیم. برای این بازی خیلی خوب آماده شده ایم، همانطور که برای بازی با فاینورد آماده شده بودیم. در ورزشگاه المپیکو مدت‌هاست که پیروزی خوبی کسب نکرده ایم، بنابراین تماشا ی خوشحالی هواداران لذت بخش خواهد بود. با ریکاوری ایتوربه و هماهنگی دومبیا و ایباربو، به زودی به تیمی تبدیل خواهیم شد که هواداران از آن لذت ببرند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها