کد خبر: ۳۰۰۳۵۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
مهدي طارمي بازيکن پرسپوليس معتقد است که هر چند بازيکنان اين تيم از لحاظ جسمي آماده بازي با بنيادکار هستند اما از لحاظ روحي بخاطر مشکلات مالي هنوز آماده نيستند.
به گزارش پایگاه 598،طارمی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: مبلغی که به بازیکنان دادند خیلی رقم ناچیزی بود. پول کجا بود؟! ما دائم صحبت از لیگ حرفه ای می کنیم. اما بازیکنان ما آنقدر دغدغه های مالی دارند که نمی توانند تمرکز داشته بشند.

او ادامه داد: شب قبل از بازی ما مقابل لخویا هم به ما گفتند که صبح می خواهند پول تزریق کند. اما این اتفاق نیفتاد. اما دیدید که بچه ها غیرت کردند و در بازی با لخویا همه چیز را فراموش کردند با تمام وجود برای پرسپولیس بازی کردند.

وی افزود: همینطور قرار است که ما پول بگیریم. امروز هم به ما گفته اند که قرار است بخاطر بازی با ازبکستان به ما گرمکن بدهند. حالا آنهم معلوم نیست (می خندد)

طارمی در مورد مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس و خبری که یکی از بازیکنان این تیم را بدهکار به سوپر محل می دانست، گفت:دیگه این حرفها شایعه است. بچه های ما هر چه قدر هم که مشکل داشته باشند. در این حد نیست که به سوپر محل بدهکار باشند.

او در پایان افزود: با تمام این مشکلات مطمئن باشید که بازیکنان پرسپولیس پایشان که به ازبکستان برسد مثل بازی قبل تمام توانشان را برای برد پرسپولیس می گذارند. امیدوارم که بخاطر هوادارها هم که شده است با دست پر به ایران برگردیم من که خودم را برای گل زدن آماده کرده ام.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها