کد خبر: ۳۰۰۳۶۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
مدافع سابق سرخپوشان از پرادعا و مغرور بودن لخويا گفت و بزرگ کردن آنها را غيرواقعي خواند.
به گزارش "ورزش سه"، رضا شاهرودی ملی‌پوش سابق پرسپولیس راجع به برد شیرین این تیم گفت: بازی را بردیم، همه خوشحالیم چراکه با بهترین نتیجه و با سه گل حریف را در هم کوبیدم، برای همه ما چیزی از این لذتبخش تر نیست اما یک چیزی را باید در نظر بگیریم که حریف بسیار مغرور بازی کرد و اصلا در حد تعریف های که از آنها می‌ شد نبود و اصلا اثری از تیمی که همه جا از آنها یاد می‌ شد ندیدیم. آنها فقط اسم داشتند و این نباید پرسپولیسی ها را گول بزند. تیم پرمهره و پرادعایی بودند و خوشحالم که پرسپولیس فریب اسم بزرگ آنها را نخورد.

وی ادامه داد: خدا را شکر پرسپولیس در این بازی شمه ای از پرسپولیس همیشگی را نشان داد و از روز خوش کاملا استفاده کرد. از طرفی از تمام هواداران هم تشکر می‌ کنم که باز هم تیم را تنها نگذاشتند و باز هم در شرایط سخت به کمک تیم آمدند.

شاهرودی راجع به انتقادهای عنوان شده از درخشان گفت: ببینید برایم فرق نمی‌ کند چه کسی سرمربی این تیم باشد چراکه نام پرسپولیس برای ما مهم است. ما انتقاد کردیم و آقای درخشان می‌ گفت پشت من را خالی نکنید در حالی که شاید همان انتقادات باعث شد خیلی از بازیکنان در پست های اصلی خودشان مورد استفاده قرار بگیرند و تیم نتیجه بگیرد. اگر انتقادی بود برای پرسپولیس بود. کسانی که مشاوره می‌ دهند یا انتقاد می‌ کنند در نهایت دلشان برای پرسپولیس می‌ سوزد. الان آقای درخشان به ارنج اصلی خودش رسیده است. مگر اینکه مصدومیت یا محرومیتی پیش بیاید.

وی در پایان ادامه داد: درست است که الان همه خوشحال هستند اما باید حواسمان باشد بازی با بنیادکار می‌ تواند عیار پرسپولیس را نشان دهد. این بازی نشان می‌ دهد که تیم چند مرده حلاج است. البته این را هم بگویم استفاده درست از مهره ها یک هنر است. آقای درخشان چند وقت پیش می‌گفت مهره ندارد اما می‌ بینیم با همان بازیکنان سه گل به حریف پرادعا می‌ زند، پس احتمالا ایشان آرام آرام دانسته از چه بازیکنی در کجا استفاده کند که امیدوارم در بازی های بعدی هم همین اتفاق بیفتد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها