کد خبر: ۳۰۰۳۶۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
مدافع پرسپوليس اعتقاد دارد که تنها مشکل تيمش براي بازي با بنيادکار مشکلات مالي است که مدت ها اين تيم با آن دست و پنجه نرم مي‌ کند.
به گزارش پایگاه 598،رضا نورمحمدی در این باره به "ورزش سه" گفت: من فکر می‌ کنم بچه هایمان بیشتر مشکل روحی دارند تا اینکه از نظر فنی برای بازی با بنیادکار معضلی داشته باشند. ما 5، 6 ماه است که خیلی سختی کشیده ایم و واقعا مشکلات زیادی داشته ایم. فقط امیدوارم این مشکلات در بازی با بنیادکار مشخص نشود و ما بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

او در مورد اینکه باشگاه 3 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده است هم گفت: من نمی‌دانم که مبلغ پرداختی دقیقا 2درصد است یا 3 درصد ولی این را یادتان باشد که ما پول زیادی از باشگاه طلبکار هستیم. ضمن اینکه دو یا سه درصد برای قرارداد خیلی از بازیکنان جوانانمان مبلغی می‌ شود که اصلا نمی‌ شود در مورد آن حرف زد. این چیزی است که من فکر می‌ کنم ممکن است پرسپولیس را به دردسر بیاندازد.

مدافع پرسپولیس ادعا می‌ کند که مشکلات مالی در کار این تیم برای بازی با بنیادکار تاثیری نمی‌گذارد: شما شک نکنید ما در بازی با بنیادکار برای پول به میدان نمی‌ رویم و اصلا به این موضوع ها فکر نمی‌ کنیم. این چیزی است که من به آن اعتقاد دارم. ما می‌ خواهیم نتایج لیگ را در لیگ قهرمانان آسیا جبران کنیم و مطمئن باشید در لیگ قهرمانان آسیا با همه وجود به میدان می‌ رویم.

نورمحمدی در مورد شناختش از بنیادکار هم گفت: تنها شناخت ما فیلم بازی این تیم با النصر عربستان است که باید یکی، دو روز مانده به بازی آن را آنالیز کنیم. اما ما در تعطیلات نیم فصل هم با این تیم بازی کردیم و آنها را بردیم. البته بنیادکار در آن بازی دو، سه بازیکن ملی‌پوشش را نداشت، در کل آنها تیم خوبی هستند و ما هم همانطور که لخویا را بردیم این تیم را هم می‌ توانیم شکست دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها