امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۰۰۳۶۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
انصاریان:
علي انصاريان بازيکن سابق پرسپوليس و استقلال به نتيجه پرسپوليس در تاشکند اميد بسيار دارد.
به گزارش "ورزش سه"، انصاریان، بنیادکار را تیم خطرناکی می‌ داند و می‌ گوید: این تیم سازمان خیلی خوبی دارد و بازی های پرسپولیس در ازبکستان متاسفانه همیشه سخت بوده است.

انصاریان وضعیت پرسپولیس را متفاوت از هفته های گذشته داشته و می‌ گوید: پرسپولیس با نتیجه خوبی که برابر تیم فوتبال لخویای قطر به دست آورده انتظارات را از خودش بسیار بالا برده است. ضمن اینکه تصور من این است که در تاشکند اتفاقات خوبی برایمان رخ می‌ دهد.

انصاریان دوست ندارد از سابقه تلخ پرسپولیس برابر تیم های ازبک حرف بزند و می‌ گوید: ازبک ها در زمین خود هیچ وقت به ما نباخته اند. من دوست دارم این طلسم تلخ شکسته شود اما حداقل داستان این است که پرسپولیس اگر هم نبرد، انشاالله با ارائه یک بازی هوشمندانه می‌ تواند حداقل یک تساوی بگیرد.

انصاریان در پاسخ به این سوال که پرسپولیسی ها تحت تاثیر برد قاطع برابر لخویا از خود بی خود شده و امکان خوابیدن در باد غرور را دارند گفت: فکر نمی‌ کنم اینطور باشد. یاران پرسپولیس حرفه ای تر از آن هستند که رفتار آماتور داشته باشند.

انصاریان حرف هایش را اینطور تمام می‌ کند که: من هم سابقه باختن به تیم های ازبک را دارم اما باز هم تاکید می‌ کنم که برای پرسپولیس اتفاقات خوبی رخ می‌ دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها