امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۰۰۳۷۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
هافبک دفاعي پرسپوليس آماده است تا با صلاحديد حميد درخشان سرمربي اين اين تيم بهترين بازي اش را مقابل بنيادکار ازبکستان در ليگ قهرمانان انجام بدهد.
به گزارش پایگاه 598،احمد نوراللهی که مدتی است به مهره ثابت درخشان در ترکیب اصلی پرسپولیس تبدیل شده، به "ورزش سه" گفت: من در تمرینات هر چه در توان دارم می‌ گذارم و آماده ام که اگر کادرفنی صلاح بداند، برابر بنیادکار بازی کنم. مطمئنا اگر به زمین بروم تمام تلاشم را می‌ کنم تا پرسپولیس در بخش دفاعی موفق باشد.

او در مورد شناختش از بنیادکار هم می‌ گوید: بنیادکار تیمی است که آنطور که من فهمیده ام در ازبکستان به تیم های ایرانی نباخته است. ما شناخت خوبی از بنیادکار داریم و همه تلاشمان این است که طلسم نباختن بنیادکار جلوی تیم های ایرانی را بشکنیم. این تنها هدف ماست و با توجه به بازی ای که با لخویا برگزار کردیم، مطمئنا بردن بنیادکار هم دور از دسترس نیست.

هافبک دفاعی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چقدر از این تیم شناخت دارد هم گفت: شناخت ما زیاد نیست ولی انشاالله کادرفنی تلاش می‌ کنند تا روز بازی شیوه بازی این تیم را به ما بگویند. در بازی ای که در دبی برابر این تیم انجام دادیم من نبودم اما به خوبی می‌دانم این تیم چه تیم قدرتمندی است. مطمئنا پرسپولیس توان شکست این تیم را دارد.

نوراللهی در مورد مشکلات مالی تیمش هم گفت: واقعیت این است که الان وقت فکر کردن به این موضوع نیست. ما با تمام توان می‌رویم که بنیادکار را شکست دهیم و خاطرات بد لیگ‌برتر را جبران کنیم. انشاالله که مدیران تیم هم مشکلات مالی بچه ها را حل می‌ کنند تا بتوانیم بهتر در خدمت پرسپولیس باشیم.

او در مورد نتایج ضعیف پرسپولیس در لیگ هم گفت: ما از جام‌حذفی حذف شده ایم و در لیگ هم شرایط خوبی نداریم. البته این را بگویم که ما هنوز به بازی های لیگ‌برتر امیدواریم. دلیل نمی‌ شود که لیگ را از دست رفته فرض کنیم ولی تردید نکنید که هدف اول ما موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها