أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۰۰۳۸۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
کاپيتان استقلال ادعا مي‌ کند که بردن نفت‌مسجدسليمان در هفته بيست و دوم ليگ‌برتر از نان شب هم براي تيمش واجب تر است.
به گزارش پایگاه 598،رضا عنایتی در این باره به "ورزش سه" گفت: ما تمرینات خیلی خوبی را در این تعطیلات 15 روزه لیگ‌برتر انجام داده ایم بچه ها بسیار انگیزه داشتند و من به خوبی می‌ دانم که این بازی چقدر برای ما مهم است. بردن نفت‌مسجدسلیمان از نان شب هم واجب تر است چون ما نباید از کورس قهرمانی عقب بیافتیم.

او در مورد محرومیت کرار هم می‌گوید: طبیعتا اگر کرار حضور داشت، اوضاعمان خیلی بهتر می‌ شد، اما اینطور نیست که ما بدون کرار دست و پا بسته باشیم. ما با کرار یا بدون کرار باید بازی هایمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا بتوانیم در پایان فصل به مقام قهرمانی برسیم.

کاپیتان استقلال در پایان گفت: من نمی‌ دانم که امیر قلعه‌نویی چه حسی نسبت به محرومیت کرار دارد اما آنچه که مسلم است این است که هر مربی دوست دارد با تمام توان برابر حریفانش به میدان برود. طبیعتا اگر کرار در 3 بازی پیش رویمان نفت‌مسجدسلیمان حضور داشت، اوضاع ما بسیار بهتر می‌ شد ولی حالا هم که نیست مشکلی وجود ندارد و ما با تمام توان برای موفقیت خواهیم جنگید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها