أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۰۳۸۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
تمرين امروز تيم فوتبال استقلال در غياب جاسم کرار و در قالب کارهاي استقامتي برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، تمرین تیم فوتبال استقلال امروز از ساعت 16 در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی و زیر نظر اعضای کادر فنی این تیم برگزار شد.

تنها غایب تمرین امروز جاسم کرار هافبک عراقی این تیم بود که به گفته مسئولان این باشگاه وی فردا به تهران باز خواهد گشت.

* قبل از شروع تمرین امروز محمود فکری مربی تیم استقلال برای دقایقی با محسن کریمی هافبک جوان این تیم به تمرین پرداخت.

* حدود 50 نفر از اعضای یک مدرسه فوتبال از آباده شیراز به محل تمرین امروز آبی‌پوشان آمدند و در ابتدا با امیر قلعه‌نویی عکس گرفتند سپس سرمربی تیم استقلال از بازیکنان خواست که در کنار این کودکان عکس یادگاری بگیرند.

در ابتدای تمرین امروز سرمربی تیم استقلال بازیکنان تیمش را دور هم جمع کرد و حدود 5 دقیقه با آنها به گفت‌وگو پرداخت. در بین بازیکنان یک فرد خیر از خارج از کشور به تهران آمده بود و قلعه‌نویی از او خواست تا برای بازیکنان صحبت کند. وی نیز صحبت‌هایی را پیرامون امور خیریه و همچنین انجام کارهای مهم در آستانه سال نو با بازیکنان انجام داد که در نهایت سرمربی تیم استقلال از بازیکنان خواست به خاطر این حرکت جوانمردانه برایش دست بزنند که بازیکنان این کار را انجام دادند.

* هنگامی که تمرین امروز آبی‌پوشان آغاز نشده بود شاهرخ بیانی از خبرنگاران سوال کرد مگر فدراسیون فایل صوتی کرار را در اختیار دارد که روزنامه منتسب به باشگاه پرسپولیس تیتر زده فایل صوتی کرار باعث محرومیت او می‌شود؟

* امروز یکی از مشوقین تیم استقلال برای دعوت بازیکنان به رستورانش کارت‌های دعوتی آورده بود و دربین آنها توزیع کرد. یعقوب کریمی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده است به صورت جداگانه به تمرین پرداخت.

* حدود 50 نفر از طرفداران تیم استقلال به صورت پراکنده در تمرین امروز تیمشان حضور داشتند.

* وحید طالب‌لو به همراه دیگر دروازه‌‌بانان تیم استقلال امروز زیر نظر کریم بوستانی کار گلری انجام دادند.

* در حاشیه تمرین امروز خبرنگاران در حال گفت‌وگو با میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال بودند و از او پرسیدند کرار سرانجام کی به ایران می‌آید که ماجدی با شوخی پاسخ داد واقعاً اطلاعی ندارم!

* محور تمرین امروز تیم فوتبال استقلال به کار استقامتی اختصاص داشت که بازیکنان وظیفه داشتند در این کار استقامتی شیئی را به یکدیگر رسانده و آنها در گروهی دیگر این برنامه را دنبال کنند. بخش پایان تمرین امروز به فوتبال درون‌تیمی اختصاص داشت که خود قلعه‌نویی در گوشه‌‌ای از زمین نظاره‌گر این برنامه‌ها بود.

تمرینات تیم استقلال فردا مجددا در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها