يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۰۳۹۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
مدافع ملي‌پوش سپاهان از لژيونر شدن مرتضي پورعلي‌گنجي بازيکن نفت بي نهايت خوشحال است و اميدوار است خودش هم بتواند در پايان فصل به يک تيم خارجي ترانسفر شود.
به گزارش پایگاه 598،احسان حاج‌صفی به "ورزش سه" گفت که مرتضی پورعلی‌گنجی با توجه به اینکه اولین بازی های ملی اش را در جام‌ملت‌های آسیا برگزار کرد، موفق شد عملکرد بسیار موفقی داشته باشد.

تنها مشکل سپاهان مصدومان تیم هستند
ما شرایط خوبی داریم و شاید تنها مشکل تیم مان مصدومان پرتعدادمان باشد. خود من چند روز در تمرینات نبودند و تازه یکی، دو روز است که با تیم تمرین می‌ کنند. وریا غفوری و چند بازیکن دیگر هم مصدوم هستند، ضمن اینکه سه بازیکن هم در تیم امید داریم و بزرگترین مشکل ما این است که از بعد از بازی با ذوب‌آهن هنوز نتوانسته ایم یک تمرین درست و حسابی انجام بدهیم. این مشکل اگر نبود ما الان شرایط خیلی بهتری داشتیم.

در لیگ قهرمانان آسیا ایران را با نام سپاهان می‌ شناسند
این واقعا ناراحت کننده است که ما امسال نتوانستیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم. بی تردید این اتفاق ناراحت کننده ای است چون در لیگ قهرمانان آسیا ایران را با نام سپاهان می‌ شناسند. ما سال های سال در آسیا حضور داشته ایم و نتایج خوبی هم گرفته ایم و این خیلی ناراحت کننده است که الان در آسیا نیستیم.

پای تلویزیون حرص می‌ خوریم
از یک طرف برای نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا خوشحالیم که توانستند در این تورنمنت مهم حضور داشته باشند، اما از طرفی پای تلویزیون حرص می‌ خوریم که خودمان نمی‌ توانیم در این بازی ها شرکت کنیم. به هرحال ما عادت کرده ایم که هر سال در بین تیم های شرکت کننده در آسیا باشیم. اما سال پیش اتفاق هایی پیش آمد که نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم، با این حال از ته دل برای تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌ کنند، آرزوی موفقیت می‌ کنیم.

فقط قهرمانی ما را آرام می‌ کند
با اتفاقی که افتاد و ما امسال لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادیم، فقط قهرمانی می‌ تواند بازیکنان و هواداران سپاهان را راضی کند. شما شک نکنید که تمام هدف ما همین است و باید به آن برسیم. می‌ خواهیم امسال قهرمان شویم تا سال آینده حضور قدرتمندی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

برای پورعلی‌گنجی خیلی خوشحالم
نمی‌ دانید چقدر برای مرتضی پورعلی‌گنجی خوشحالم. او اولین بازی های ملی اش را در جام‌ملت‌های آسیا تجربه کرد و فوق العاده بازی کرد. برای بازیکنان کم تجربه کمی بازی کردن در تیم‌ملی سخت است ولی مرتضی عالی فوتبال بازی کرد و من بسیار خوشحالم که به لیگ چین ترانسفر شده است. امیدوارم پورعلی‌گنجی بتواند روی در یک تیم اروپایی بازی کند چون استعداد و توانایی اش را دارد.

انشاالله من هم سال بعد لژیونر می‌شوم
بعد از اینکه جام‌جهانی تمام شد و من از لیگ‌برتر انگلیس پیشنهاد داشتم اتفاق هایی افتاد که نتوانم به اروپا ترانسفر شوم، اما اصلا ناامید نیستم. من می‌خواهم باز هم شانسم را برای حضور در فوتبال اروپا امتحان کنم. مدیر برنامه های من دارد با چند تیم رایزنی می‌ کند و انشاالله در پایان سال من هم بتوانم لژیونر شوم. اگر هم این اتفاق نیفتاد، به قسمتم احترام می‌ گذارم و با قدرت در خدمت تیم سپاهان هستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها