يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۰۳۹۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
هفته 25 سري آ لحظاتي پيش با انجام 5 ديگر پيگيري شد که در يکي از اين ديدارها، لاتزيو در خانه ساسولو به برتري 3-0 دست يافت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، لاتزیو دو بازی قبلی خود را با برتری پشت سر گذاشته بود و امشب هم در زمین ساسولو به برتری پر گل، 3-0 دست یافت تا سومین برد متوالی این تیم رقم بخورد. ساسولو نیز در ادامه روند ناکامی هایش در 3 بازی اخیر، موفق به کسب امتیاز نشد.
لاتزیو با این پیروزی 43 امتیازی شد و رده چهارمی خود را تثبیت کرد. بازی تیم های جنووا و پارما نیز به دلیل بحران مالی باشگاه پارما که در آستانه انحلال قرار دارد، برگزار نشد. در دیگر بازی ها نتایج زیر به دست آمد :

کالیاری 1-2 هلاس ورونا
آتالانتا 1-2 سامپدوریا
چزنا 1-0 اودینزه
پالرمو 0-0 امپولی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها