أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۰۴۰۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
فرد معتادی که پس از به قتل رساندن زن جوانی در شهرستان ورامین متواری شده بود، به علت تزریق مواد مخدر جان خود را از دست داد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از باشگاه خبرنگاران،روز ۱۲ بهمن ماه سال جاری برابر اعلام کلانتری ۱۱شهید قدوسی ورامین مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محلات قدیمی و مهاجرخیز شهرستان، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشاهده شد، خانمی ۲۱ ساله از اتباع بیگانه بی‌جان بر روی زمین افتاده و آثار ضربات متعدد چاقو روی سینه، پهلو‌ها و پشت کمر و دیگر قسمت‌های بدن مشهود است.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: همسر مقتول در اظهارات خود عنوان داشت؛ هنگامیکه سرکار بودم یکی از بستگانم تماس گرفته و گفت همسرت قرار بود به خانه ما بیاید اما تاکنون نیامده و تلفن همراهش نیز خاموش می‌باشد که بنده بلافاصله خود را به خانه رسانده و دیدم وسایل خانه بر هم ریخته و جسد غرق به خون همسرم روی زمین افتاده است.

 

سرهنگ کمانکش با اشاره به اینکه انگیزه قاتل سرقت بود، ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع جرم، در چند مرحله جلسه کار‌شناسی و بررسی دقیق و کنترل دوربین‌های مدار بسته واحدهای تجاری اطراف محل، یکی از اقوام مقتول که روز حادثه به منزل متوفی مراجعه و هنگام بازگشت با صورت بسته در حالیکه لباسهای همسر مقتول را روی لباسهای خود پوشیده بود، شناسایی شد.

 

وی افزود: با راهنمایی شاکی اکیپی از عوامل اداره مبارزه با جرایم جنایی این پلیس به محل سکونت متهم مورد نظر واقع در شهر ری عزیمت کردند که در تحقیقات انجام شده آشکار می‌شود متهم که اعتیاد شدید به انواع موادمخدر دارد مدتی است به منزل مراجعه نکرده است.

 

رئیس پلیس آگاهی ویژه شرق استان تهران اظهار داشت: در این راستا پس از اقدامات تکمیلی و ثبت تصویر متهم در سامانه جامع اطلاعاتی مشخص شد وی به علت تزریق مواد مخدر فوت کرده است.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها