يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۰۴۰۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
مرد افغان كه متهم است همسرش را با ضربه كفگير به قتل رسانده اتهام خودش را پذيرفت و درخواست گذشت كرد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از جوان، اين پرونده از سه سال قبل به جريان افتاد. روز حادثه كاركنان بيمارستاني در دماوند ماموران پليس را از مرگ مشكوك زني افغان به نام مريم باخبر كردند.

 

شوهر او كه جمعه نام داشت به ماموران گفت كه همسرش در حادثه رانندگي دچار حادثه شده بود. بررسي‌ها اما نشان داد كه ادعاي اين مرد درست نيست و مريم به خاطر ضرب و جرح فوت شده است. مرد افغان وقتي مورد بازجويي قرار گرفت به قتل همسرش اقرار كرد و گفت مدتي قبل بود كه به رفتار همسرم مشكوك شدم.

 

پسر شش ساله ام با زبان كودكي گفت كه وقتي در خانه نيستم مردي غريبه به خانه مي‌آيد. اختلاف من و همسرم سر اين موضوع شروع شد. به مريم گفتم اگر بخواهي طلاقت مي‌دهم اما حق خيانت نداري. خودم اعتياد داشتم. همسرم اما بداخلاقي كرد و بچه‌ها را كتك مي‌زد. مي دانست كه من روي بچه‌ها حساس هستم. روز حادثه وقتي به خانه امدم بي‌جهت بچه‌ها را كتك زد. من هم عصباني شدم و او را با كفگير و چوب زدم كه بيهوش شد. وقتي او را به بيمارستان بردم پزشكان گفتند كه فوت شده است.


بعد از كامل شدن بررسي‌ها به دلیل شناسايي نشدن اولياي دم و صغیر بودن فرزندان ، دادستان دماوند از سوی والدین مقتول و رییس قوه‌قضاییه از سوی فرزندان مقتول برای متهم درخواست قصاص کردند و پرونده چند روز قبل در دادگاه كيفري استان تهران بررسي شد.

 

ابتداي جلسه، نماينده دادستان مقابل هيات قضايي قرار گرفت و براي متهم درخواست صدور حكم شايسته كرد. سپس متهم در جايگاه حاضر شد و گفت از كاري كه كرده به شدت پشيمان است و درخواست گذشت دارد. او گفت همسرم براي انتقام از من بچه‌ها را كتك مي‌زد. من عصباني شدم و مرتكب قتل شدم. وي ادامه داد سال قبل برادرم براي جلب رضايت از اولياي دم به افغانستان رفت اما خانواده همسرم برادرم را به قتل رساندند. حالا بايد تكليف پرونده‌ام روشن شود تا بتوانيم از آن‌ها شكايت كنيم. قضات دادگاه بعد از ختم جلسه وارد شور شدند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها