يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۰۴۱۱
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
در قسمتی از تمرین وقتی مهاجم پرسپولیس موقعیت خوبی را از دست داد حمید درخشان به این بازیکن تذکر جدی داد.
به گزارش پایگاه 598،آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در تهران پیش از عزیمت به ازبکستان برای دیدار مقابل بنیاد‌کار این کشور در مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت 15.15 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد که این تمرین با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید:

*در ابتدای تمرین بازیکنان پرسپولیس حدود 5 دقیقه به صحبت‌های حمید درخشان گوش دادند و سرمربی پرسپولیس برای بازیکنان تیمش صحبت کرد.

*مایکل اومانیا مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس که کمی از ناحیه کشاله احساس ناراحتی می‌کند امروز همراه با مسعود مومنی مربی بدنساز پرسپولیس به تمرینات اختصاصی پرداخت.

*تمرین امروز پرسپولیسی‌ها با نرم‌دوی بازیکنان و سپس پاسکاری‌های سرعتی ادامه پیدا کرد و سپس دقایقی بازیکنان به حفظ توپ پرداختند.

*رضا نوروزی و حمید‌رضا علی‌عسگری دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از ابتدای تمرین به کلینیک ورزشگاه درفشی‌فر رفتند و زیرنظر پزشکان به تمرین پرداختند.

*محمد عباس‌زاده مهاجم مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس که به علت بیماری نمی‌تواند سرخپوشان را در سفر به ازبکستان همراهی کند امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و دقایقی تمرینات بازیکنان پرسپولیس را تماشا کرد.

*امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس امروز پس از دقایقی تمرین با تیم به کلینیک ورزشگاه درفشی‌فر رفت.

*در بخشی از تمرین مدافعان و مهاجمان پرسپولیس دو قسمت شده و مهاجمان زیرنظر حمید درخشان و مدافعان هم زیرنظر حسین عبدی به تمرین پرداختند.

*دروازه‌بانان پرسپولیس با شروع تمرین زیرنظر نادر باقری تمرین کردند.

*محمود خورد‌بین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس امروز دیرتر از سایرین به ورزشگاه درفشی‌فر آمد.

*در قسمتی از تمرین محسن بنگر از ناحیه مچ پای چپ دچار آسیب‌دیدگی دید اما شدت مصدومیت این بازیکن زیاد نبود.

*بازیکنان تیم پرسپولیس که همراه این تیم راهی سفر ازبکستان نمی‌شوند هم در تمرین امروز حضور داشتند.

*در دقایقی از تمرین حمید درخشان از فاصله دور به دروازه شوت می‌زد که توپ‌های او تبدیل به گل می‌شد. این در حالی است که برخی از بازیکنان جوان پرسپولیس نمی‌توانستند از همان فاصله دروازه بدون دروازه‌بان را باز کنند.

*در حالی که امروز آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به ازبکستان انجام می‌شد اما استقبال بسیار کمی از سوی هواداران از این تمرین به عمل آمده بود به طوری که تنها 23 نفر برای تماشای این تمرین به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بودند.

*در قسمتی از تمرین حمید درخشان زمانی که مهدی طارمی موقعیت خوبی را از دست داد تذکر جدی‌ای به او داد.

*زمانی که بازیکنان پرسپولیس مشغول بازی درون‌تیمی بودند مهرداد کفشگری پشت ضربه پنالتی رفت که این ضربه پنالتی را به صورت چیپ تبدیل به گل کرد.

*تمرین پرسپولیس راس ساعت 16:45 و پس از 90 دقیقه تمرین به پایان رسید.

*قرار است پرسپولیسی‌ها پس از تمرین امروز راهی فرودگاه امام خمینی (ره) بشوند تا در ساعت 22 با پروازی اختصاصی تهران را به مقصد تاشکند ترک کنند./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها