أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۰۴۳۶
زمان انتشار: ۰۰:۰۴     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
جلاد نقابدار داعش که به تازگی تابعیت انگلیسی او فاش شده است، حدود 5 سال قبل قصد خودکشی داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم، روزنامه "میل آن ساندی" روز یکشنبه نوشت: محمد الموازی که گفته می شود همان جلاد معروف داعش است و "جان" نامیده می شود ، سال 2010 به یک خبرنگار اطلاع داده بود که به علت فشارهای سرویس اطلاعاتی انگلیس تصمیم به خودکشی گرفته است.

این روزنامه انگلیسی نوشت : رسانه ها و کارشناسان معتقدند که الموازی همان جلاد نقابدار داعش است که سر از تن گروگان های غربی جدا می کند.

الموازی سال 2010 ایمیلی به یکی از خبرنگاران فرستاد و به او گفت که به علت فشارهای سرویس اطلاعاتی انگلیس احساس می کند "مرده ای متحرک" است.

مرکز حقوقی "کیِج" در لندن اعلام می کند که سرویس اطلاعات داخلی انگلیس (ام آی 5) حداقل از سال 2009 الموازی را تحت نظر داشت و زیر فشار گذاشته بود و همین فشارها باعث کشیده شدن وی به سوی افراطی گری شد .

کیج اعلا کرد که سرویس اطلاعات خارجی انگلیس (ام آی 6) برای جذب الموازی تلاش کرد ولی ناکام ماند.

"دیوید کامرون" نخست وزیر انگلیس و مدیر سابق ام آی 6، اتهام مرکز کیج را رد می کنند، و "بوریس جانسون" شهردار لندن نیز این مرکز را به حمایت از تروریسم متهم می کند.

میل آن ساندی نوشت : الموازی روز 14 دسامبر 2010 ایمیلی به خبرنگاری به نام رابرت وِرکِیک فرستاد و به او گفت که پس از فروش اینترنتی لپ تاپ خود، می فهمد که فرد خریدار عضو سرویس  اطلاعاتی انگلیس است.

الموازی در این ایمیل نوشته است : گاه احساس می کنم که مرده ای متحرک هستم . از این نمی ترسم که مرا بکُشند بلکه از این می ترسم که روزی مقدار زیادی دارو بخورم تا برای همیشه بخوابم . تنها چیزی که می خواهم ، رها شدن از دست این افراد است .
محمد الموازی متولد کویت است و در سن 6 سالگی همراه خانواده اش به لندن رفت و در منطقه نورث کِنسینگتون در غرب لندن اقامت کرد و در دانشگاه وِست مینستِر رشته ارتباطات را خواند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها