يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۰۴۷۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۹     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه میهمان تیم بنیادکار ازبکستان است.
تیم فوتبال پرسپولیس بعد از  نمایش درخشان و خیرکننده در هفته اول لیگ مقابل لخویای قطر سه‌شنبه این هفته در ازبکستان باید به مصاف تیم بنیادکار برود.

پرسپولیس بعد از برد 3 بر صفر مقابل لخویا به آرامش رسید و از بحران فاصله گرفت و حمید درخشان هم حالا با خیال راحت‌ به کارش می‌پردازد و دیگر سایه افشین قطبی و برانکو را روی سرش احساس نمی‌کند.

هرچند پرسپولیس هنوز هم پر از مشکلات ریز و درشت است. بازیکنان این تیم قبل از سفر به ازبکستان از پرداخت نشدن مطالبات‌شان گلایه کردند و حتی صحبت از اینکه ممکن است لباس گرم هم در هوای سرد ازبکستان نداشته باشند به میان آمد!

با این حال در طول مسابقه بعید است که بازیکنان پرسپولیس به این مشکلات‌شان فکر کنند و تلاش خواهند کرد تا دومین بازی خود را در آسیا هم با موفقیت پشت سربگذارند. پرسپولیس موفق‌ترین تیم در هفته اول رقابت‌ها بود و بهترین برد را به دست آورد و حالا درخشان و شاگردانش می‌خواهند ثابت کنند که آن برد یک جرقه زودگذر نبوده است.

بنیاد کار اگرچه از مرحله پلی‌آف به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رسیده اما در هفته اول مقابل تیم النصر عربستان یک امتیاز کسب کرده است.

نباید فراموش کنیم در هفته اول لیگ قهرمانان، دو تیم تراکتورسازی و نفت تهران در ازبکستان مقابل حریفان خود شکست خوردند و پرسپولیس سومین تیم ایرانی است که به این کشور سرد سفر می‌کند و سرمای هوا هم یکی از موانع برای پرسپولیس است.

سرخپوشان در این مسابقه حمید علی‌عسگری را به احتمال فراوان به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. بازیکنان پرسپولیس اگر با همان کیفیت بازی با با لخویا در میدان حاضر شوند و همان اعتماد به نفس را داشته باشند دومین برد دور از دسترس‌شان نخواهد بود.

سرخپوشان ایرانی اگر بتوانند نوار باخت‌های تیم‌های ایرانی را در ازبکستان قطع کنند راه خود را برای صعود از مرحله گروهی هم با دومین برد متوالی هموار خواهند کرد.

برنامه بازی‌های و جدول گروه A

سه شنبه 12 اسفند

 

بنیادکار ازبکستان - پرسپولیس ایران؛ ساعت 16:30

لخویا قطر - النصر عربستان؛ ساعت 18:45

جدول گروه

1- پرسپولیس 3 امتیاز

2- النصر عربستان یک امتیاز

3- بنیادکار ازبکستان یک امتیاز

4- لخویای قطر بدون امتیاز
منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها