يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۰۵۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
روزنامه "جروزالم پست" با انتشار بخشی از مصاحبه "سارا نتانیاهو" همسر "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم اسرائیل به ادعاهای مطرح شده از سوی او علیه ایران پرداخته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خرداد، جروزالم پست اشاره کرده که این مصاجبه در محل اقامت نتانیاهو در بیت المقدس انجام شده است. جروزالم پست اشاره می کند که داستان و روایت های منفی ای علیه همسر نتانیاهو گفته شده و حتی برخی از رسانه های اسرائیلی از او تحت عنوان "جادوگر" یاد می کنند و این مصاحبه با هدف مشخص ترشدن روحیات و شخصیت او انجام شده است. 

 او در این مصاحبه اشاره می کند که از کودکی عاشق روانشناسی بوده و برای تمرین به همسایگان و دوستان نزدیک خانوادگی مشاوره ارائه می کرده است تا آن که در دوران سربازی در بخش کارشناسی روانی اطلاعات ارتش رژیم اسرائیل مشغول کار شد و در نهایت مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته روانشناسی از دانشگاه تل آویو اخذ کرد. 


 همسر نتانیاهو در بخشی از مصاحبه مدعی شده که ایران قصد ترور پسران او را دارد. "جروزالم پست" در این باره می نویسد:"او در مورد "رگان" و حضور او در واحدهای رزمی گفت. سارا نتانیاهو مدعی شده است که ایران قصد به قتل رساندن فرزندانش را داشته است. او در این باره گفت:"اخیرا کسی به من گفت که در وب سایت های ایرانی تصاویری از پسران من گذاشته شده اند و بر روی آنان هدف اسلحه قرار داده شده است. به نظرم پسران من اکنون در خطر هستند و  تهدیدی جانی علیه آن ها وجود دارد."  



 او در بخش پایانی مصاحبه علاوه بر تمجید از همسرش مدعی شده که او نه تنها قهرمان اسرائیلی ها که مردی بزرگ برای تمام جهان و تنها کسی است که در مقابل برنامه هسته ای ایران ایستادگی می کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
۷
۱
چشم در برابر چشم

پسرانت در برابر جهاد مغنیه
پاسخ
ناشناس
ROMANIA
۱۹:۳۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
۱
۰
اگه تو به همسرت افتخار نکنی پس کی بکنه؟؟
پاسخ
عاشق مبارزه با صهیونیست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۷ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
۲
۰
دوستان این پیش بینی بنده را در مورد این قوم مغضوب علیهم بخاطر بسپارید:
این قوم افراطی در جهت اهداف خود دست به هر جنایتی می زند و بسیاری از هم کیشان خود را می کشد تا بهانه برای مظلوم نمایی و بهانه حمله به دشمنان خود را فراهم نماید بگونه ای که هر کسی به او حق دفاع را بدهد.
نتانیاهو قصد دارد در اتفاقی یک یا هر دو فرزند خود را قربانی اسرائیل بزرگ نماید و در قبال آن حمله ای تمام عیار با تمام ایادی خود به جبهه مقاومت بنماید و انشاء الله با دست خود گور خود را آماده نماید. و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین
پاسخ
متین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۱ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
۲
۰
ولی مطمئن باش که پسرانت بدست غیر اسرائیلی ها کشته نخواهند شد.....
اطمینان میدهیم حکومت غصبی شما از درون بپاشد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها