أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۰۶۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: امیر قلعه‌نویی عادت دارد همه مشکلات را گردن افراد دیگری به غیر از خودش بیندازد

به گزارش پایگاه 598،علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه امیر قلعه‌نویی مدعی شده سال گذشته در اخبار ورزشی متوجه شده پژمان منتظری از استقلال جدا شده و به ام‌صلال قطر پیوسته است، گفت: فرض کنیم که منتظری همان روز با ام‌صلال قطر قرار داد بسته است، چطور قلعه‌نویی صبح آن روز از روزنامه‌ها متوجه رفتن منتظری نشد؟

وی افزود: از ابتدای فصل قرار بود که منتظری از استقلال جدا شود اما چون یک نیم فصل می‌توانست کنار تیم باشد، از او خواستیم در لیگ قهرمانان آسیا به استقلال کمک کند و سپس جدا شود. ما به منتظری برای جدایی از استقلال قول داده بودیم و نمی‌دانم چطور قلعه‌نویی از این موضوع بی‌اطلاع بوده است.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در خصوص اینکه قلعه‌نویی گفته مجتبی جباری به خاطر اختلاف با وی از استقلال جدا شد، اظهار داشت: جباری 3 سال پیش از استقلال جدا شده و نمی‌دانم تا چه زمان باید تاوان جدایی او را بدهم. مگر دراگان اسکوچیچ، بختیار رحمانی هافبک خود را در این فصل از دست نداد، پس چرا اسکوچیچ حرفی درباره از دست دادن بختیار نزد و اعتراضی نکرد؟

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: استقلال فصل گذشته 7 ملی‌پوش داشت و اگر همه بگویند که با جدایی یک ملی‌پوش تیم آسیب دید و من مقصر بودم، آن را می‌پذیرم. آیا فولاد که سال قبل قهرمان شد، مجتبی جباری را داشت؟ آیا نفت تهران که امسال صدرنشین است، جباری را دارد؟ مگر تیم ملی بودن جباری به جام جهانی نرفت؟ چطور بدون جباری بازی‌های خوبی انجام داد؟ من این سوالات را می‌پرسم تا مردم درباره این مسائل قضاوت کنند.

وی تصریح کرد: قلعه‌نویی عادت دارد که همه مشکلات را گردن افراد دیگری به غیر از خودش بیندازد. سال گذشته 7 ملی‌پوش داشتیم ولی در پایان فصل به مقام پنجمی رسیدیم.

مدیرعامل پیشین استقلال در مورد اینکه در اظهارنظری مدعی شده وقتش را برای فرد بی‌ارزشی چون امیر قلعه‌نویی تلف نمی‌کند، گفت: من چنین صحبتی را انجام نداده‌ام و منظورم افراد تازه به دوران رسیده‌ای است که در مورد من صحبت کرده‌اند.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه به نظر می‌رسد رابطه او با قلعه‌نویی سرد شده است، گفت: ما با هم هر از گاهی صحبت می‌کنیم اما در حال حاضر مدیرعامل استقلال فرد دیگری است و قلعه‌نویی باید خودش را با او هماهنگ کند تا اینکه بخواهد با من صحبت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها