يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۰۶۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
در آستانه دیدار تیم فوتبال پرسپولیس برابر بنیادکار ازبکستان از پیراهن جدید این تیم رونمایی شد

به گزارش پایگاه 598، در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های بنیادکار ازبکستان و پرسپولیس فردا (سه‌شنبه) از ساعت 16:30 به وقت تهران به مصاف هم می‌روند.

امروز در جلسه نشست هماهنگی پیراهن‌های دو تیم برای این بازی مشخص شد که بر این اساس پرسپولیس با پیراهن جدید مشکی و قرمز خود به بازی خواهد رفت. در حالی که اعلام شده بود بنیادکار پیراهن آبی می‌پوشد اما نماینده ازبکستان با پیراهن یکدست سفید بازی خواهد کرد. همچنین پیراهن دروازه‌بان پرسپولیس زرد و مشکی و پیراهن سنگربان بنیادکار بنفش خواهد بود.

پیراهن دروازه‌بان پرسپولیس 

پیراهن بنیادکار برای بازی با پرسپولیس

پیراهن دروازه‌بان بنیادکار 


تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها