أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۰۶۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان با بیان اینکه تیمش با حریف قدرتمندی بازی دارد، گفت: پرسپولیس در تمام پست‌ها بازیکنان قدرتمندی دارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سرگئی لوشان در نشست خبری بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فردا بازی دشواری مقابل پرسپولیس پیش رو داریم. باید با بهترین ترکیب به میدان برویم و به آنچه که می‌خواهیم، برسیم.

وی افزود: حریف فردای ما تیمی باتجربه است که در تمام پست‌ها بازیکنان قدرتمندی دارد.

سرمربی بنیادکار با تاکید بر اینکه پرسپولیس تیم قدری است یادآور شد: حریف‌مان تیمی است که تا‌ آخرین لحظه برای پیروز شدن می‌جنگد و به بازی در شرایط سخت عادت دارد.

لوشان در مورد اینکه آیا در این بازی از رشیداُف مهاجم 23 تیمش استفاده خواهد کرد، گفت: بله رشیداُف در ضدحملات بازیکن خطرناک و سرعتی برای ماست. احمقانه است اگر نخواهیم از او استفاده کنیم، البته ما نفرات خوب دیگری هم در خط حمله داریم که می‌توانند در بازی فردا تاثیرگذار باشند.

وی در مورد بازی قبل بنیادکار با النصر عربستان تاکید کرد: کسب یک امتیاز از زمین حریف آن هم مقابل تیم قدرتمندی چون النصر نمی‌تواند نتیجه بدی باشد. هدف ما این است در بازی فردا تهاجمی‌تر نسبت به دیدار قبل ظاهر شویم تا به آنچه می‌خواهیم برسیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها