يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۰۶۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازی اول ما در لیگ قهرمانان آسیا آزمایشی بزرگ برای بازیکنانم بود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی نفت ایران و العین امارات گفت: ما در بازی اول مقابل پاختاکور خوب بودیم اما در بازی اشکال تاکتیکی داشتم و وظایف به خوبی انجام نشد. سعی کردیم در هفته گذشته این اشکالات را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: بازی با پاختاکور برای بازیکنان جوان ما آزمایش بزرگی بود که امیدوارم از تجربه آن در بازی با العین استفاده کنیم. شکست مقابل پاختاکور آن هم با یک اختلاف گل زیاد بد نبود.

سرمربی نفت خاطرنشان کرد: تیم ما از نظر شرایط روحی و روانی بسیار وضعیت مناسبی دارد و روی این موضوع با بچه‌ها کار کرده‌ایم. بعد از دو بازی آسیایی مقابل الجیش و پاختاکور می‌دانیم که از بازی با العین چه می‌خواهیم و آنها را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی در ازبکستان داشته باشیم و همینطور هم شد و اکنون نیز پیش‌بینی‌مان این است که بتوانیم نتیجه خوبی مقابل العین بگیریم.

منصوریان با بیان اینکه العین برای او قابل احترام است، گفت: خوشحالم که یکی از مسئولان بلندپایه امارات به ایران آمده و باید به او خوشامد بگویم. بن‌زائد همراه با تیم العین آمده تا به بازیکنان و کادرفنی این تیم روحیه بدهد و این جای خوشحالی دارد. ما هم می‌دانیم که بازی سختی داریم اما منتظر هستیم ساعت 6 بعدازظهر فردا برسد و بازی‌مان را انجام دهیم.

وی افزود: پیغامی که ما از بازی با الجیش گرفتیم حضور خوب هواداران در ورزشگاه بود که ما را تنها نگذاشتند، آبی، زرد و قرمز و تیم‌های پرسپولیس و استقلال و سپاهان و تراکتورسازی و فولاد بقیه تیم‌ها دور هم جمع شدند و 3 رنگ سبز و سفید و قرمز را تشکیل دادند تا از ایران حمایت کنند. نتیجه بازی با الجیش را مدیون این هواداران هستیم که به خصوص از دقیقه 70 به بعد اجازه ندادند الجیش به ما فشار بیاورد و امیدوارم این هواداران فردا هم به ورزشگاه بیایند.

سرمربی تیم نفت با دعوت از همه هواداران برای حضور در ورزشگاه آزادی گفت: از استقلالی‌های عزیز که عاشق‌شان هستم و پرسپولیسی‌های بزرگ، آذری‌زبان‌های تراکتورسازی و بقیه هواداران می‌خواهم که فردا به ورزشگاه آزادی بیایند. از آن دسته از عزیزانی که بیانیه دادند و یا با حضورشان در ورزشگاه ما را دلگرم کردند، می‌خواهم این بار هم ما را تنها نگذارند و به این موضوع توجه داشته باشند که علاوه بازی نفت و العین که یک بازی باشگاهی است به فراباشگاهی بودن آن فکر کنند. بازی سختی مقابل العین داریم که بازیکن ملی‌پوش دارد و خوشحالم که برادران عبدالرحمان در این تیم هستند. مطمئناً آنها فردا رقابت بسیار خوبی با هافبک‌های ما خواهند داشت و یک بازی دیدنی را تماشا خواهید کرد. امیدوارم با یک بازی شیک و خوب باعث شویم هواداران لذت ببرند.

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا نفت برای بازی با العین هم برنامه یک، دو و سه دارد، یا نه، گفت: چون این موضوع به بحث‌های تاکتیکی برمی‌گردد اجازه دهید فردا برنامه‌هایمان را مشخص کنیم. اگر از تیم العین پیش بیفتیم بعد از برنامه‌های اول‌مان برنامه‌های دیگرمان را اجرا خواهیم کرد. چون بازیکنان‌مان به خوبی می‌توانند برنامه‌هایمان را اجرا کنند. آنها را به خوبی رهبری و هدایت کردیم. باخت به پاختاکور نیز یک آموزش جدید و بزرگ برای بازیکنان نفت بود، با برنامه‌هایی که داریم می‌خواهیم العین را دست خالی به خانه بفرستیم.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از رفتن مرتضی پورعلی‌گنجی به لیگ چین چگونه می‌خواهد جای او را پر کند، اظهار داشت: پورعلی‌گنجی یکی از بازیکنان تیم نفت بود و تعداد بازی‌های او به اندازه دیگر بازیکنان تیم بود، در خط هافبک و دفاع بازیکنان همطراز پورعلی‌گنجی داریم و خوبی تیم نفت این است که در تیمش ستاره ندارد و خودش ستاره است.

منصوریان اضافه کرد: در تیم‌مان 23 بازیکن داریم که همه همطراز هم هستند و به همه‌شان ستاره می‌گویم. اکنون هم بازیکن جایگزین پورعلی‌گنجی نداریم بلکه بازیکنان ما هم‌طراز او هستند که به خوبی می‌توانند در ترکیب بازی کنند. مثل خیلی از تیم‌های دیگر نیستیم که تیم شماره یک و دو داشته باشیم و حتی اگر به صورت رندوم 11 بازیکن‌مان را از بین 23 نفر انتخاب کنیم. همه می‌دانند که چگونه برنامه‌ها را اجرا کنند.

وی درباره کم‌تجربگی تیم نفت و اینکه چگونه می‌خواهد با این مشکل مقابله کند، گفت: تیمی که ما داریم میانگین 24.6 سن دارد و کم تجربه محسوب می‌شود، کم سن و سال ترین بازیکن‌مان 18 سال و بزرگترین‌بازیکن‌مان 31 ساله است اما خوشبختانه تعداد بازی‌های فشرده لیگ به ما کمک کرد تا بتوانیم  تیم را با تجربه کنیم. همانطور که گفتم بازی با الجیش و پاختاکور هم که 2 بازی آسیایی بود برای ما بسیار خوب پیش رفت و بازیکنان کسب تجربه کردند.

وی افزود: بازیکنان اکنون می‌دانند که ممکن است تیم دو بار توپ را روی دروازه بیاورد و هر دو بار گل شود و یا تیم دیگری 10 موقعیت گل داشته باشد و نتواند آن را به گل تبدیل کند. باید از این موضوع درس بگیریم و برای بازی‌های بعدی از این تجربیات استفاده کنیم.

منصوریان در خصوص مشکلات مالی نفت گفت: می‌دانستیم به زودی مشکلات مالی‌مان حل خواهد شد، در ایران بیشتر تیم‌ها دولتی هستند و مطمئنا حل این مشکلات زمان بر است چرا که باید مصوبات از ارگان‌های بالاتر به دست ما برسد تا بتوانیم به بازیکنان پول بدهیم، البته باید بگویم قرارداد بازیکنان ما مثل بازیکن تیم‌های دیگر هم بالا نیست و همه آنها جوانانی هستند که روی پول قراردادشان حساب باز کرده‌اند تا به خانواده کمک کنند اما در مقابل تحمل بالایی هم دارند.

سرمربی نفت عنوان کرد: بازیکنان ما صبر کرده‌اند چون می‌دانستیم مسئولان باشگاه نفت به دنبال حل این مشکل هستند تا بازیکنان به پول برسند. مسئولان نفت باید از همه تیم‌هایی که با نام نفت در ورزش کشور حضور دارند حمایت کنند و این کار را سخت کرده است. البته مشکلات ما تا حدودی حل شد و امیدواریم در آینده هم حل شود چرا که در باشگاه نفت دیر و زود وجود دارد اما سوخت و سوزی وجود ندارد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها