يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۰۶۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
مدافع ملی پوش الاهلی قطر علاقه اش برای بازگشت به پرسپولیس را به زبان آورده و منتظر است تا ببیند سرانجام چه اتفاقی رخ می‌دهد.

به گزارش پایگاه 598، سیدجلال حسینی با سروصدای زیادی از پرسپولیس جدا شد. پولش را ندادند و در روزهای آخر نقل و انتقالات به تیم الاهلی قطر پیوست.

 

جدایی او از پرسپولیس برای هواداران سخت بود. سیدجلال به جایی رفت که هم آرامش داشت و هم پول. او به‌موقع پولش را می‌گرفت و می‌گیرد و خبری از حاشیه‌ها نیست اما ظاهراً این آرامش هم باعث نشده او به پرسپولیس فکر نکند.

 

خبرهای رسیده از قطر حکایت از آن دارد که سیدجلال فکر بازگشت به این تیم را در سر می‌پروراند. قرارداد این بازیکن در پایان فصل با الاهلی به پایان می‌رسد و حسینی در این اندیشه است که اگر وضعیت پرسپولیس سر و سامان بگیرد، به این تیم بازگردد.

 

سیدجلال این موضوع را به زبان آورده و منتظر است تا ببیند سرانجام چه اتفاقی برای باشگاه پرسپولیس رخ می‌دهد. او از قطر پیگیر اخبار و اتفاقات این باشگاه است و رابطه خود را با پرسپولیسی‌ها هم قطع نکرده است. او با بعضی از بازیکنان تیم از جمله محسن بنگر و محمد نوری در تماس است.

 

سیدجلال نتوانسته علاقه‌‌اش برای بازگشت دوباره به پرسپولیس را کتمان کند و هیچ بعید نیست فصل آینده و در صورت مشخص شدن تکلیف باشگاه، دوباره پیراهن قرمز را بر تن کند.

 

سیدجلال به سن و سالی رسیده که دوست دارد در فصل‌های آخر بازیگری‌‌اش در کنار پرسپولیس باشد.

جام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها