يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۰۶۷۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
علي فتح الله زاده مدير عامل سابق استقلال در پاسخ به انتقادات امير قلعه نويي از مديريت او عنوان کرد بعد از اتمام فصل افشاگري مي کنم، فعلا بنا به سکوت دارم!
به گزارش پایگاه 598،فتح الله زاده در گفت و گو با "ورزش سه"، گفت: من نمی دانم که آقای قلعه نویی چطور در رادیو ورزش عنوان کرده که از ماجرای انتقال پژمان منتظری بی اطلاع بوده است . در ابتدای فصل حتی رسانه ها هم می دانستند که منتظری باید نیم فصل از استقلال جدا شود. ما از او خواهش کرده بودیم که بخاطر کمک به استقلال یک نیم فصل در تیم ما بماند او هم پذیرفت و فکر می کنم که اگر منتظری نبود ما به مراحل بالاتر صعود نمی کردیم. آقای قلعه نویی کاملا از انتقال منتظری اطلاع داشت.

او ادامه داد: فدراسیون قبول نمی کرد که ما با منتظری قرارداد یکساله ببندیم برای همین هم ما قرارداد را برای یک فصل منعقد کردیم با این شرط که به او اجازه بدهیم در نیم فصل ترانسفر شود. ضمن اینکه باید بگویم که آقای قلعه نویی غیر از پژمان 6،7 بازیکن ملی پوش دیگر هم داشت!

وی افزود: آقای قلعه نویی می گوید در شرایطی که رقیبان آسیایی دنبال بازیکن بودند ما جباری را بخاطر اختلاف مدیر عامل با او از دست دادیم. باید در پاسخ به او بگویم که چطور اختلافی را که ایشان با سایر بازیکنان داشت و ما آنها را از دست دادیم به تیم ضربه نزد؟! جباری خواسته نامعقولی را هر سال مطرح می کرد و پول بیشتری از باشگاه می خواست که پرداخت رقم آن در توان ما نبود. البته این را هم بگویم که شاید آقای جباری بیشتر ارزش داشته باشد اما باشگاه توان پرداخت آن را نداشت. ضمنا اینکه آقای قلعه نویی که می توانسته در این مدت بازیکن بگیرد چرا جبران نکرده؟ آیا شده او بازیکنی را بخواهد و ما به استقلال نیاوریم؟

فتح الله زاده با اشاره به صحبتهای قلعه نویی گفت: امیرخان عادت دارد که مشکلات را به گردن نگیرد. باشد من مقصر هستم. شما ببینید سال گذشته که فولاد قهرمان شد چند ملی پوش در اختیار داشت. یا پرسپولیس و نفت؟ اما در همان موقع استقلال 6،7 بازیکن ملی پوش داشت و با اینحال کار به جایی رسید که ما در روز آخر پنجم شدیم. من فعلا بنا را بر سکوت گذاشته ام، اما قطعا در پایان فصل شفاف سازی خواهم کرد. البته من می دانم که مردم خودشان بهترین قاضی هستند.

مدیر عامل سابق آبی ها ادامه داد: لزومی ندارد که من با قلعه نویی بر سر این مسایل صحبت کنم. من مدیر هستم و دلیلی ندارد که مدیر بخواهد در مورد اینکه چرا بازیکن می گیرد یا نه به کسی توضیح دهد. هر بازیکنی را که کادر فنی درخواست داشته جذب کردیم. البته همیشه استثنا هم وجود دارد.

او در پایان گفت: قلعه نویی عنوان کرده که بهترین نتایج استقلال در زمان مدیریت آقای اولیایی بوده است. آقای اولیایی از دوستان من هست. اما قلعه نویی بارها عنوان کرده که در زمان مدیریت ایشان بازیکن ها وقتی برای بازی به شهرهای مختلف می رفتند در خانه هوادارها می خوابیدند! یعنی حتی نمی توانستند برای تیم یک هتل بگیرند. البته این ضعف آنها نبوده است. آن موقع به تیمهای فوتبال کمک نمی شد. خود من هم از روزی که از باشگاه رفتم با آن طلب سنگین! هر روز طلبکارها با حکم توقیف در دفتر من هستند. اما امیدوارم که استقلال قهرمان شود تا تحمل این مشکلات برای من آسان شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها