أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۰۶۸۰
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال العين امارات که در دومين ديدارش در ليگ قهرمانان آسيا بايد به مصاف نفت ايران برود، در نشست خبري حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، زلاتکو دالیچ در تشریح دیدار تیمش برابر شاگردان علیرضا منصوریان گفت: ما آمدیم اینجا یک بازی خوبی انجام دهیم و دنبال نتیجه خوب هستیم و یک مساوی هم می‌ تواند برای ما خوب باشد.

وی ادامه داد: انتظار یک حریف سرسخت را داریم و می‌ دانیم نفت در رتبه اول ایران حضور دارد. هم ما و هم تیم نفت با توجه به اینکه دیدار دوممان است به دنبال این هستیم که نتیجه دیدار اولمان را جبران کنیم. نفت دیدار اولش را باخته و ما هم به تساوی رسیدیم. اینجا لیگ قهرمانان آسیاست و هیچ دیدار آسانی وجود ندارد.

سرمربی العین با ذکر این نکته که در دو دیدار قبلی اش برابر تیم های ایرانی نتایج خوبی کسب کرده، از تکرار این خاطره گفت: برای سومین بار است که به ایران می‌ آیم و در دو دیدار قبلی ام مقابل استقلال و تراکتور به پیروزی یک بر صفر برابر آبی‌پوشان و تساوی 2 ـ2 مقابل تراکتور رسیدم.

دالیچ در مورد شرایط تیمش گفت: اردوی آماده سازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و مهمترین خبر برای تیمم آماده شدن عمر عبدالرحمان است و او توانسته به تیم اضافه شود و من به تیمم اعتماد کامل دارم و برای کسب نتیجه خوب به ایران آمدم.

سرمربی العین در ادامه افزود: دو بازی حساس را در پیش داریم و دو روز پیش هم یک دیدار سخت را پشت سر گذاشتیم. باید قدم به قدم پیش برویم و من می‌ دانم تیمی که در ایران توانسته بالاتر از استقلال، سپاهان و فولاد قرار بگیرد، تیم قدرتمندی است ولی باز هم می‌ گویم به تیمم ایمان دارم و برای کسب یک نتیجه خوب در اینجا حاضر شده ایم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها