أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۰۶۸۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
بازيکن تيم العين از شرايط سخت تيمش براي کسب امتياز برابر نفت‌تهران گفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، اسماعیل احمد بازیکن تیم العین امارات که به همراه سرمربی اش در نشست خبری لیگ قهرمانان حاضر شده بود، در مورد دیدار برابر نفت گفت: دیدار در تهران و برابر تیم نفت مطمئنا برای ما سخت خواهد بود اما ما به دنبال کسب یک نتیجه خوب هستیم.

وی ادامه داد: مطمئنا بازی سختی در پیش نخواهیم داشت اما کاملا آماده این بازی هستیم. کادرفنی به خوبی بازی های گذشته نفت را آنالیز کرده و با شرایط خوبی به مصاف این تیم خواهیم رفت.

اسماعیل احمد در ادامه گفت: تیم های باتجربه ای در آسیا حضور دارند و ایران هم نمایندگان خوبی دارد که نقطه تمایز نفت با دیگر تیم ها این است که آنها صدرنشین لیگ ایران هستند.

وی افزود: نفت در داخل خانه اش به دنبال کسب پیروزی است اما ما هم تلاش می‌ کنیم و به دنبال نتیجه هستیم و باید عملکرد خوب و تمرکز بالایی داشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها