يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۰۶۸۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۰     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
سرمربي نفت‌تهران اعلام کرد شاگردانش از ديدار گذشته در اين رقابت ها درس گرفته اند و به دنبال ارائه يک بازي زيبا و تماشاگرپسند هستند و هواداران را به ديدن اين ديدار و حمايت از نفت دعوت کرد.
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در مورد نتیجه شکست تیمش در دیدار اول و استراتژی اش برابر العین گفت: در دیدار اول بسیار خوب کار کردیم اما آزمایش بزرگی برای تیم جوانم بود. باید استفاده بهینه از این باخت بکنیم و در فوتبال اتفاقات می‌ توانند نتیجه را تعیین کنند.

وی ادامه داد: همانطور که حریف ما را آنالیز کرده ما هم این فرصت را داشتیم آنها را آنالیز کنیم. ما می‌ دانستیم با صعود از مرحله پلی آف به دیدار العین و دیگر حریفان در این گروه خواهیم رفت و به همین منظور آنالیز خوبی روی حریفانمان داشتیم.

منصوریان افزود: از بازی فردایمان می‌ دانیم چه می‌ خواهیم، العین تیم قابل احترامی است و حضور مسوولان بلندپایه این تیم در این بازی نشان دهنده اهمیت این دیدار برای آنهاست. من به همه آنها خوشامد می‌ گویم ولی برای دیدار فردایمان لحظه شماری می‌ کنم تا ساعت 6 بعدازظهر شود.

سرمربی نفت بار دیگر با تشکر از هوادارانی که در برابر الجیش از آنها حمایت کردند گفت: نکته مهم برای ما پیغامی است که هواداران در دیدار برابر الجیش دادند وبا پرچم های رنگی خود ما را حمایت کردند. آبی، قرمز، قرمز تراکتور، فولاد، نفت، سپاهان و همه آنها کمک بزرگی برای صعودمان کردند. باشگاه هایی که بیانیه دادند و این مساله به ما انرژی مثبتی برای صعود داد. در دیدار فردا هم به دنبال یک بازی خوب و شیک هستیم تا ابتدا هواداران راضی باشند و در نهایت به نتیجه هم برسیم.

منصوریان در مورد استراتژی تیمش در دیدار برابر العین گفت: همه چیز در زمین مشخص خواهد شد و تا فردا منتظر بمانید. من به تنهایی تصمیم گیرنده نیستم و تیم نفت 10 عضو در کادرفنی اش دارد و مطمئنا می‌ توانیم پلن های مختلفی را در زمین اجرا کنیم. باخت برابر پاختاکور آموزش و درس جدیدی برای ما بود و سعی می‌ کنیم از آن استفاده کنیم.

سرمربی نفت با اعلام اینکه جدایی پورعلی‌گنجی خللی در برنامه های آنها ایجاد نخواهد کرد و نفت 23 ستاره هم تراز دارد گفت: پورعلی‌گنجی هم به اندازه دیگر بازیکنان برای ما بازی کرده و هم در خط هافبک و هم در دفاع بازیکنان هم تراز او داریم. اعتقادمان این است ستاره نفت خود« نفت» است و نفت 23 ستاره دارد.

منصوریان با اعلام اینکه از بازی گذشته شان تجربه خوبی کسب کرده اند گفت: اکنون تیم بی تجربه ای نیستیم و بازی با الجیش و تراکتور هم برای ما مهم است و در هر بازی از اتفاقات آن باید برای بهتر شدن درس بگیریم.

منصوریان در خاتمه این نشست بار دیگر با اشاره به مشکلات مالی تیمش گفت: به جز یکی، دو تیم بقیه از دولت کمک می‌گیرند و در مورد تیم ما هم باید بگویم قرارداد مالی بازیکنانمان زیاد نیست و اکنون آنها با مشکل مالی مواجه اند اما هیات مدیره به دنبال این است که مشکلات حل شود ولی مطمئنا نامه نگاری ها زمان بر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها