أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۰۰۶۸۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
بازيکن تيم نفت‌تهران که به همراه سرمربي اش در نشست خبري پيش از ديدار برابر العين حاضر شده بود، از آمادگي تيمش براي اين بازي حرف زد.
به گزارش "ورزش سه"، وحید حمدی نژاد در این نشست خبری راجع به دیدار برابر العین امارات گفت: مشخص است که ما بازی سختی در پیش داریم و این بازی از حساسیت بالایی برخوردار است. درست است که العین از بازیکنان خوب و مطرحی برخوردار است اما تیم ما نیز بازیکن خوب زیاد دارد و کاملا می‌ توانند در مقابل بازیکنان خارجی و مطرح العین بازی واقعی خود را به نمایش بگذارند و آنها را در تهران بتوانند شکست دهند. بچه های ما کاملا آماده هستند و ما امیدواریم هم این بازی را ببریم، هم بازی بعدی را.

حمدی نژاد راجع به بحث کاپیتانی وی در این بازی گفت: راجع به مساله کاپیتانی باید بگویم علی آقا بیشتر از من در تیم نفت سابقه دارد و کاپیتان اصلی تیم است. اما اگر کادرفنی تصمیم گرفته باشد که این وظیفه سنگین را در این بازی برعهده من بگذارند، سعی می‌کنم با تمام وجود از پس این مسوولیت بربیایم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها