أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۰۷۰۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: با اعتصاب و از دست رفتن زمان، همه چيزمان به هم خورد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایسنا، بهروز مکوندی اظهارکرد: ساعت 18 روز جمعه یک جلسه با حضور هیات مدیره، چهار نماینده از بازیکنان و مدیر شرکت ملی مناطق نفت​خیز جنوب داشتیم که در پایان این جلسه مقرر شد که تا پیش از بازی با استقلال تهران 20 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شود.

وی افزود: همچنین مقرر شد که آقایان در تلاش باشند تا آن پنج میلیارد تومان بودجه​مان که وزارت نفت قول داده است‏ را جذب و همچنین منابع مالی دیگری را فراهم کنند تا بتوانیم هم بدهی​های باشگاه را پرداخت کنیم و هم این‌که بتوانیم تا پیش از بازی با پرسپولیس یا پیش از پایان سال جاری 20 درصد دیگر از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم تا میانگین دریافتی آن​ها را به 70 درصد برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به هر حال بازیکنان قبول و لطف کردند که به تمرینات برگردند و بر همین اساس اولین جلسه تمرینی ما عصر روز شنبه برگزار شد و ما منتظر هستیم که پول پرداخت شود و بتوانیم با آمادگی کامل روحی روانی برای بازی با استقلال تهران آماده شویم و مشکلی نداشته باشیم و یک بازی خوب به نمایش بگذاریم.

وی درباره از دست رفتن زمان با توجه به اعتصاب چند روزه این تیم، خاطرنشان‌کرد: پس از بازی با تراکتورسازی ما دیگر تمرین نداشتیم، در حالی که می​توانستیم به خوبی تمرین کنیم. ما حتی یک بازی تدارکاتی خوب نیز در نظر گرفته بودیم که متاسفانه با اعتصاب همه چیز به هم خورد. ما پس از بازی با تراکتورسازی 8، 9 روز را کاملا از دست دادیم که این موضوع روی آمادگی جسمانی و فنی تیم تاثیر می​گذارد و امیدواریم طی یک هفته باقی​مانده تا بازی با استقلال که برای​مان خیلی مهم است، تمام تلاش​مان را کنیم تا به آمادگی جسمانی نسبی​ای دست پیدا کنیم.

مکوندی افزود: این بازی همان​قدر که برای ما مهم است برای تیم​های بالانشین جدول نیز مهم است و ما دیگر فرصتی برای از دست دادن بازی​های‌مان نداریم و فکر می​کنم به دلیل تعطیلی تمرینات​مان بسیار ضربه خورده‌ایم. ما با استقلالی بازی داریم که طی هفته​های گذشته مسابقات، شرایط بسیار خوبی داشته و نتایج بسیار خوبی هم کسب کرده است و توانسته فاصله امتیازی​اش را با تیم​های صدر جدول کم کند و در واقع این تیم توانسته خود را جزو تیم​های صدر جدول آورد و امید قهرمانی را در خودش زنده نگه دارد.

وی افزود: ولی شرایط‌ ​ما با استقلال متفاوت است، چرا که انتهای جدول هستیم و باید تمام تلاش​مان را به کار بگیریم تا طی مسابقات باقی​مانده، حداکثر امتیازات را کسب کنیم تا فاصله امتیازی​مان را با تیم​های انتهایی جدول بیشتر کنیم. چهار تیم 19 امتیازی در پایین جدول است که ما با کسب امتیاز از بازی‌های‌مان می​توانیم از انتهای جدول جدا شویم و با از دست دادن هر بازی نیز خطر سقوط را بیشتر احساس می​کنیم. به نظرم شرایط‌مان سخت​تر از قبل شده و امیدواریم در این شرایط خودمان را پیدا کنیم و با ارائه یک بازی خوب، نتیجه خوب هم کسب کنیم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها