أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۰۷۱۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۴     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
رئال مادريد در شبي که بازيکنانش فروغ هميشگي را نداشتند، در زمين خود مقابل ويارئال با تساوي 1-1 متوقف شد تا فاصله اين تيم با بارسلونا به 2 امتياز کاهش يابد.
به گزارش "ورزش سه"، رئال ابتدا با پنالتی رونالدو پیش افتاد اما دقایقی بعد در یک غافلگیری، گل تساوی را توسط جرارد دریافت کرد. کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در انتهای بازی به خبرنگاران گفت:" بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول خیلی کند بودیم و بیش از اندازه توپ های بلند روی دروازه ویارئال ارسال می کردیم.
 دلیلش این بود که توپ را خوب و سریع به حرکت در نمی آوردیم اما در نیمه دوم ریتم خوبمان را پیدا کردیم و تنها بخاطر بدشانسی نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. به هر حال از این مسائل در فوتبال اتفاق می افتد. در مجموع بسیار بی دقت بازی کردیم. 24 شوت به سمت دروازه زدیم اما تنها 7 تای آنها داخل چهارچوب بود."

آنچلوتی در مورد کاهش فاصله امتیازی با بارسلونا به 2 امتیاز نیز گفت:" با وجود این تساوی، فکر می کنم تیم در حال بهتر شدن است. درست است که دو امتیاز حساس را از دست دادیم اما همیشه گفته ام که سرنوشت قهرمان لالیگا روز آخر مشخص خواهد شد. دو امتیاز اختلاف با بارسلونا چیزی نیست اما باید آن را قدر بدانیم.خوشحالم که همچنان صدرنشین هستیم."

کارلتو در مورد تنها بودن کروس در خط میانی گفت:" لوکاس سیلوا در این بازی همه تلاشش را کرد تا مکمل خوبی برای کروس باشد.شاید در نیمه اول به ویارئال فرصت های بیشتری دادیم اما در نیمه دوم عملکرد بازیکنان میانی ما به قدری بهتر شد که ویارئال تنها دو بار توانست به محوطه جریمه ما برسد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها