أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۰۰۷۲۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
سرخيو بوسکتس که چند روز پيش قرارداد خود با بارسلونا را تا سال 2019 تمديد کرد، در نشستي خبري به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در برنابئو مقابل ویارئال با تساوی 1-1 متوقف شد تا فاصله بارسلونا با این تیم به دو امتیاز کاهش یابد. بارسا روز چهارشنبه مقابل ویارئال باید بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری را برگزار کند؛ در حالیکه بازی رفت را 3-1 پیروز شده است.

بوسکتس در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" واضح است که دیدار مقابل ویارئال دشوار خواهد بود.در یک قدمی فینال و به دنبال کسب نتیجه مطلوب هستیم. با دو گل برتری به مصاف ویارئال خواهیم رفت. آنها در لالیگا بخصوص برای ما دردسر ایجاد کردند.امیدوارم که این برتری در بازی رفت،در بازی برگشت نیز تکرار شود."

بوسکتس در مورد تساوی شب گذشته رئال مادرید مقابل ویارئال و ال کلاسیکوی سه هفته بعد در نوکمپ گفت:" آنچه که انتظار داشتم کسب پیروزی بارسا بر گرانادا بود چرا که هنوز با رئال اختلاف امتیازی داریم و باید در هر مسابقه پیروز شویم تا زمانیکه رئال امتیاز از دست می دهد از آن استفاده کنیم. در مورد ال کلاسیکو، هنوز زود است که صحبت کنیم؛ چرا که دو بازی دیگر تا آن روز در پیش داریم. امیدوارم ال کلاسیکو برای ما تعیین کننده باشد و بتوانیم با برتری در آن بازی از رئال پیشی بگیریم. البته این مساله به خیلی چیزها بستگی دارد و باید ببینیم شرایط دو تیم تا آن روز چگونه خواهد بود."

بوسکتس در مورد صحبت های کارلس رکساچ در مورد پیتزا خوردن مسی و قوانین سختگیرانه لوئیس انریکه نیز گفت:" مسائلی که خارج از رختکن تیم مطرح می شود به ما مربوط نیست و به آنها اهمیت نمی دهیم. رکساچ در این مورد نظر خودش را گفته و اینها برای من مهم نیستند."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها