کد خبر: ۳۰۰۷۳۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
رئال مادريد در حال حاضر با دو امتياز اختلاف نسبت به بارسلونا، در صدرجدول لاليگا قرار دارد اما عملکرد نه چندان خوب اين تيم در مقابل رقيبان نزديک خود، ترديدها در مورد قهرماني اين تيم را افزايش داده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، نگاهی به عملکرد رئال در مقابل 5 تیم بزرگ و بالانشین لالیگا نشان می دهد که این تیم، برتری قاطعانه ای در مقابل این تیم ها نداشته است. بارسلونا، اتلتیکو مادرید، والنسیا، سویا و ویارئال تیم های بالانشین فوتبال اسپانیا هستند که رئال را در صدر تعقیب می کنند.

کهکشانی ها در مقابل این تیم ها، 3 برد، سه باخت و یک تساوی به دست آورده اند. رئال مقابل بارسلونا 3-1، مقابل سویا 2-1 و مقابل ویارئال در ال مادریگال 2-0 پیروز شده و در عوض در هر دو بازی رفت و برگشت به ترتیب 2-1 و 4-0 مغلوب اتلتیکو شد و در زمین والنسیا نیز 2-1 شکست را تجربه کرد. بازی برگشت این تیم مقابل ویارئال نیز با تساوی 1-1 خاتمه یافت.

رئال مادرید هنوز سه بازی دیگر مقابل این تیمها در پیش دارد.دو بازی دشوار در زمین بارسلونا و سویا و یک بازی مقابل والنسیا در برنابئو. بی شک نتایجی که رئال در این سه بازی کسب خواهد کرد، در تعیین سرنوشت قهرمانی این تیم تاثیر گذار خواهد بود.

رئالی ها در 7 بازی قبلی خود مقابل این 5 تیم، 10 گل به ثمر رسانده و 11 گل نیز دریافت کرده اند. تفاضل منفی 1 نشان می دهد که رئال مادرید چه بازی های دشواری را پشت سر گذاشته و نتوانسته عملکرد قابل قبولی از خود به جای بگذارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها