يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۰۷۳۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
سخنگوي باشگاه استقلال گفت: بهتر است مسئله کرار را بزرگ نکنيد ما اين مسئله را درون خانوادگي حل مي‌کنيم.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، سید‌سعید افجه‌ای در حاشیه تمرین استقلال در جمع خبرنگاران در مورد علت حضورش در تمرین استقلال گفت: دلمان تنگ شده بود. بحث الان مطرح نیست بیش از 30 سال است که با این تیم بزرگ شده‌ایم. آمدم بچه‌ها را ببینم. یک دیدار دلی و احساسی بود.

افجه‌ای در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه به بازیکنان وعده‌ای هم داده یا نه گفت: من فقط گفتم درود به شرفتان که همه تلاش‌تان را می‌کنید و بازیکنان جدید را هم برای اولین بار زیارت کردم و به تک‌تک‌شان خوشامد گفتم. وعده‌ای ندادم. می‌دانیم بازیکنان و کادر فنی استقلال مطالباتی دارند. دعا کنید. همه اعضای هیأت‌مدیره هم تلاش خود را می‌کنند و باید این تلاش ها جواب دهد.

وی در مورد اینکه مشکلات حل خواهد شد یا نه گفت: مشکلات صد در صد حل می‌شود. برای تیم بزرگی مثل استقلال مشکلات حل خواهد شد. راه‌هایی داریم که حتما جواب خواهد داد.

افجه‌ای در مورد صحبت‌های فتح‌الله‌زاده گفت: نظر خاصی ندارم، طرف صحبت ایشان هیأت‌مدیره نبوده است.

وی در مورد اینکه بالاخره در تمرین استقلال حاضر شده به بازیکنی قولی داده یا خیر گفت: ما وظایفی در قبال بازیکنان داریم که باید به وعده‌هایمان عمل کنیم اما من قول زمانی یا مکانی برای پرداخت‌ها ندادم. آمدم به بازیکنان استقلال خسته‌نباشید بگویم.

عضو هیأت‌مدیره در مورد اینکه فتح‌الله‌زاده بحث‌هایی را در مورد استقلال مطرح کرده است گفت: صحبت‌هایی را که فتح‌الله‌زاده مطرح کرده مربوط به فصول گذشته است و مربوط به امروز نمی‌شود.

افجه‌ای در مورد اینکه ظاهرا حقوق پرسنل باشگاه استقلال هم عقب افتاده گفت: بله البته من رقم دقیق را نمی‌دانم اما می‌دانم که پرسنل استقلال هم طلبکارند اما رقم دقیق را هم باید از ذی‌حساب پرسید. هیأت‌مدیره هم تلاش می‌کند که مشکلات مالی را حل کند.

عضو هیأت‌مدیره استقلال در مورد اینکه اکنون جاسم‌ کرار بازیکن عراقی کجاست گفت: کرار اکنون در خانه‌‌شان است و ان‌شاءالله در یکی دو روز آینده می‌آید اما این قضیه را بزرگنمایی نکنید. باشگاه استقلال کمیته انضباطی دارد و این مسئله را درون خانواده حل می‌کند بهتر است که این مسئله ادامه‌دار نباشد.

وی در مورد اینکه باید با کرار برخورد شود گفت: ما با کرار برخورد کرده‌ایم. کمیته انضباطی او را جریمه کرده است اما دوست داریم دیگران در این مسئله دخالت نکنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها