کد خبر: ۳۰۰۷۳۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
پيام صادقيان مهاجم جوان پرسپوليس که در بازي گذشته فرصت حضور در زمين را پيدا نکرد ابراز اميدواري کرد در روز تولدش هديه خوبي دريافت کند.
به گزارش پایگاه 598،پیام صادقیان که انگیزه های فوق العاده ای بعد از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیتش دارد می پذیرد هر چه سریع تر با اعتماد کادر فنی به او بتواند تاثیر خودش را درترکیب پرسپولیس به جا بگذارد.شماره 11 پرسپولیس در گفت و گو با "ورزش سه" در مورد شرایطش پیش از دیدار با بنیادکار گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و شخصا هم کاملا آماده ام . بعد از برد روحیه بخشی که در دیدار گذشته داشتیم با تمام توان به تاشکند رفتیم تا با کسب این برد صدرنشنینی مان را در گروه تداوم بخشیم.

وی ادامه داد: لخویا تیم خوبی بود و مقهور قدرت پرسپولیس شد. در دیدار با بنیادکار هم بدون توجه با مشکلات به زمین می رویم تا 3 امتیاز دیگر را هم بگیریم.

صادقیان در ادامه درباره آمادگی خودش در این دیدار گفت: وقتی بازیکنی دچار مصدومیت می شود به فرصت نیاز دارد تا بتواند به روزهای گذشته اش برگردد. این اتفاق در صورتی رخ می دهد که فرصت بازی پیدا کند. تمام تلاشم را می کنم تا در ترکیب قرار بگیرم و امیدوارم این فرصت به من داده شود. اگر کادر فنی صلاح بداند می توانم در این بازی به میدان بروم.

صادقیان که 10 اسفند تولدش را جشن گرفت ابراز امیدواری کردند بتوانند با گلزنی در برابر بنیادکار به روزهای خوبش برگردد: هواداران در چند روز گذشته من را شرمنده خودشان کردند و اگر در این بازی به میدان بروم تمام تلاشم را می کنم را تا با گلزنی هدیه خوبی به آنها بدهم و تولدم را اینگونه جشن بگیرم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها