أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۰۷۴۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
تمرينات استقلال امروز از ساعت 16 در کمپ ناصر حجازي برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از  "ورزش سه"، افجه ای عضو هیات مدیره استقلال با حضور در محل تمرین این تیم و گفت و گوی دوستانه بازیکنان و کادر فنی از آنها خواست با درک شرایط تیم همچنان با قدرت به کار خود ادامه دهند.امیر قلعه نویی با تشکر از حضور افجه ای او را یکی از حامیان خوب تیم نامید که 20 ساله طرفدار استقلال است که البته این مساله با واکنش افجه ای همراه بود و او اعلام کرد 30 سال است طرفدار است.

تمرینات استقلال بعد از صحبت های افجه ای و قلعه نویی پیگیری شد.

*جاسم کرار همچنان غایب تمرینات این تیم است و در حالیکه گفته می شد امروز به ایران خواهد امد خبری از او در تمرین امروز نبود.

*یعقوب کریمی که به علت مصدومیت چند روزی را در تمرین آبی پوشان غایب بود امروز با حضور در محل تمرین همراه سایر بازیکنان در تمرین گروهی حاضر شد.

*فریدون زندی نیز همانند چند هفته گذشته با حضور در تمرین این تیم پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.او آمادگی بالای بدنی دارد.

*امیر قلعه نویی در تمرین امروز سخت گیری خاصی روی عملکرد شاگردانش داشت و با تذکرات فراوان از آنان می خواست دستورات تاکتیکی را با دقت اجرا کنند و جالب اینکه تذکرات شدید او در نهایت منجر به اخراج یکی از بازیکنان امید این تیم از تمرین شد.

*در آخر تمرین قلعه نویی به بازیکنان اجازه داد 10 دقیقه در اختیار خودشان باشند که این مساله طبق معمول منجر به کری بین بازیکنان شد و انها با تشکیل گروه هایی به زدن پنالتی و ضربات ایستگاهی پرداختند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها