أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۰۷۴۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
بسياري از هواداران آرسنال،اليويه ژيرو را يکي از عوامل شکست تيم محبوشان مقابل موناکو در ليگ قهرمانان مي دانند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، آرسنال هفته گذشته در حالی 3-1 در زمین خود مغلوب موناکو شد که ژیرو بخصوص در نیمه اول، فرصت های گل مسلمی را از دست داد. همین فرصت های بعضا 100 درصدی که ژیرو خراب کرد، فشار انتقادات روی او را به شدت افزایش داد؛ با این حال آرسن ونگر یک بار دیگر به این مهاجم فرانسوی اعتماد کرد و روز گذشته او را در ترکیب اصلی تیمش مقابل اورتون قرار داد.

تصمیمی که جواب داد و ژیرو موفق شد گل اول توپچی های لندن را در برتری 2-0 بر اورتون به ثمر برساند. ژیرو در گفتگو با خبرنگاران گفت:" آرسن ونگر به من شانس دوباره ای داد تا بتوانم جبران مافات کنم.از او بخاطر اعتمادی که به من کرد متشکرم. همه تیم مقابل اورتون مصمم به کسب پیروزی بودیم. با هم متحد شدیم تا این بازی را ببریم. از این پس فقط می خواهیم روی بازی های بعدیمان تمرکز کنیم تا بتوانیم حداکثر توانایی هایمان را در زمین نشان دهیم."


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها