أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۰۷۴۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
عليرضا حقيقي در بازي يکشنبه شب تيمش مقابل موريرنس از زمين بازي اخراج شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال ایران که بعد از درخشش در بازی هفته گذشته عنوان بازیکن هفته لیگ پرتغال را به دست آورده بود، در مسابقه دیروز از داور کارت قرمز گرفت. در ابتدای نیمه دوم این بازی، وقتی مهاجم حریف قصد داشت دروازه پنافیل را باز کند، با حقیقی برخورد داشت که داور گلر ایرانی را از زمین بازی اخراج کرد. بدین ترتیب حقیقی یکی از مهمترین بازی های فصل را از دست خواهد داد. هفته آینده پنافیل در ادامه رقابت های لیگ پرتغال به مصاف اسپورتینگ لیسبون می رود. در حال حاضر پنافیل 4 بازیکن مصدوم در خط حمله و دفاع دارد و محرومیت حقیقی هم مشکلات این تیم را بیشتر کرده است.

حقیقی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده، تمرینات منظمی دارد تا در بازی های دوستانه آینده ایران در فروردین ماه نمایش خوبی داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها