يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۰۷۴۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
سرمربي فولاد خوزستان اميدوار است بازيکنان اين تيم با دوندگي زياد در هواي سرد ازبکستان گرمابخش بازي باشند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایران ورزشی اسکوچیچ با امیدواری درباره دیدار فولاد و لکوموتیو صحبت می کند و معتقد است تیمش می تواند در تاشکند امتیاز بگیرد.

صحبت های سرمربی فولاد خوزستان قبل از سفر این تیم به تاشکند را مرور کنید.

شرایط تیم‌تان برای بازی با لکوموتیو ازبکستان چطور است؟ ظاهرا باز هم چند غایب دارید که این مساله کمی نگران کننده شده.
من اصلا نگران نیستم. ما شرایط خیلی خوبی داریم و کاملا آماده بازی با لکوموتیو ازبکستان هستیم. نبود بدرلو خوب نیست اما نگران نیستم و با تمام قدرت به مصاف تیم حریف می‌رویم.

اما به جز مهدی بدرلو و البته بازیکنان سرباز، در این بازی ارشاد یوسفی را هم به دلیل مشکلات خروجی در اختیار ندارید که ممکن است شما را اذیت کند.
کاملا حق با شماست اما چه کار می‌شود کرد. ما با همین تیم هم می‌توانیم پیروز شویم.

در بازی با السد قطر، همه از فولادی که سرمربی‌اش دراگان اسکوچیچ است انتظار برد داشتند اما این اتفاق نیفتاد.
من تشکر می‌کنم که انتظارات مثبت از من دارید اما واقعیت امر چیز دیگری است. الان مشکلاتی مثل مواردی که به آن اشاره کردید، در تیم حاکم است اما من مربی هستم و باید کارم را انجام دهم. من یک انسان معمولی‌ام و جادوگر نیستم.

اما شما با نتایجی که تا الان برای فولاد به دست آوردید، به گونه‌ای جادو کردید.
من کاری جز انجام وظیفه‌ام نکردم. فقط امیدوارم دوستان و هواداران علاوه بر انتظار موفقیت، شرایط و مشکلات حاکم در تیم را هم ببینند. من هیچ‌وقت برای این مسائل دنبال بهانه نبودم و هرگز مشکلات را بهانه قرار نمی‌دهم و شاید همین مساله هم باعث شده که بتوانیم خوب کار کنیم.

بازی با لکوموتیو ازبکستان را چطور ارزیابی می‌کنید؟
انتظار بازی سختی را داریم. من بازی این تیم مقابل الهلال را چهره واقعی لکوموتیو ازبکستان نمی‌دانم و فکر می‌کنم مقابل ما چهره متفاوتی خواهد داشت. خوشبختانه فولاد خوزستان سال گذشته در ازبکستان بازی کرده و می‌داند تا زمانی که داور سوت را نزده باید دوید و بازی کرد. البته امیدوارم شرایط آب و هوایی و کیفیت زمین هم مناسب باشد.

اتفاقا الان می‌خواستم در مورد شرایط آب و هوایی آنجا سوال کنم. فولاد که یک تیم خوزستانی است و در منطقه گرمی حضور دارد الان باید در ازبکستان و در آن هوای سرد بازی کند. این مساله را چقدر در بازی تیم‌تان تاثیرگذار می‌دانید؟
من فکر می‌کنم از یک جهت که از جای گرم به سرد می‌رویم شرایط‌مان بهتر است نسبت به اینکه از جای سرد به گرم برویم. پس با توجه به این مساله، تجربه لازم را در نظر گرفتیم و امیدواریم بازیکنانمان با دویدن‌هایشان هم خودشان را گرم کنند و هم بازی را.

تیم‌های ایرانی معمولا جلوی تیم‌های ازبک، نتایج خوبی نگرفتند. شما در این بازی برای برد می‌روید یا به یک امتیاز هم راضی هستید؟
ما همیشه برای برد می‌رویم و مطمئن باشید با توجه به داشته‌هایمان به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کنیم. ما تیم قدرتمند و خوبی داریم که می‌تواند جلوی هر تیمی به پیروزی برسد پس شک نکنید که بازیکنان فولاد در این بازی هم به دنبال شکست حریف هستند و با دست پر به ایران برمی‌گردیم.

تیم داوری هم ژاپنی هستند. چه نظری در مورد داوران بازی دارید؟
امیدواریم داوری خوبی ببینیم. بازی قبل به ضرر ما بود ولی باز هم اجازه دهید این مساله را بهانه نکنیم. پس امیدوارم داوران وظیفه خود را به نحو احسن در زمین انجام دهند.

راستی، مساله محمد قاضی به کجا کشید؟ ظاهرا بخشیده شد و به تیم برگشت.
به هر حال آقای قاضی اشتباهی کردند ولی ما در باشگاه از دیدگاه انسانی نگاه کردیم و مساله را به فراموشی سپردیم. امیدوارم آقای قاضی هم با عملکرد خوبش در تیم، مساله را جبران کند و کل تیم مجددا به روالی برگردد که قبل از این مساله داشتیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها