أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۰۷۵۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
یک زن کینه‌جو دستور داد تا تیم پنج نفره‌ای به اسیدپاشی به صورت زن جوانی اقدام کنند. بازپرس شعبه سوم دادسرای هشتگرد گفت: شش عامل اسیدپاشی هشتگرد پس از اقدامات ویژه پلیسی و قضایی دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی دادگستری استان البرز، بازپرس علیرضا مولایی اظهار داشت: اسیدپاشی به یک زن 30ساله که باعث سوختگی از ناحیه صورت شده بود عملیات ویژه‌ای را رقم زد. وی افزود: این اسیدپاشی به دلیل کینه قدیمی در اول اسفندماه رخ داده بود و پس از تحقیقات و توضیحاتی که یکی از مظنونان داد، شش عامل اسیدپاشی دستگیر شدند.


وی افزود: در تحقیقات مشخص شد یک زن هدایت اسیدپاشی را برعهده داشته و مردی در ازای 60 هزار تومان آن را انجام داده است. این مقام قضایی گفت: متهم اصلی این اسیدپاشی افغانی است.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها