يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۰۷۵۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
امروز صبح در تماسی با مرکز ۱۱۰ موضوع قتل در دست بررسی قرار گرفت و به منزلی که چندین جسد در آن وجود داشت، اعزام شدند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی و دادستان بلافاصله در محل واقع در خیابان رکنی بن‌بست گلزار حضور یافتند.

 

مرادی تصریح کرد: براساس اظهارات اولیه دختر این خانواده وی ساکن آذربایجان شرقی است و به همدان آمده و زنگ در خانه را زده اما کسی در را باز نمی کند و هنگام ورود به منزل با بوی تعفن شدید مواجه شده و بلافاصله با پلیس تماس می‌گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: ماموران با ورود به این منزل با جسد چهار نفر مواجه شده که دو نفر از آنها زن و دو نفر نیز مرد بودند.

 

مرادی تصریح‌کرد: تمامی افرادی که کشته شده‌اند اعضای یک خانواده بودند و دو برادر، مادر و دختر این خانواده به قتل رسیدند همچنین پدر این خانواده چند سالی است که فوت کرده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان همدان تاکید کرد: سلاحی که متهم یا متهمان به قتل برای کشتن این افراد بکار برده‌اند، مشخص نبوده و نوع شیء که آنها به وسیله آن کشته شده‌اند در دست بررسی است و تحقیقات وسیع در این زمینه ادامه دارد.

 

وی گفت: براساس گفته این زن خانواده وی در امر خرید و فروش گنج و عتیقه‌جات فعالیت داشته‌اند اما همچنان تحقفیقات ادامه دارد و امیدواریم با توجه به قرائن و دلایل موجود هر چه سریع‌تر موفق به شناسایی متهم یا متهمان به قتل و دستگیری آنها شویم.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها