يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۰۷۶۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
سرمربی، قائم مقام، سرپرست تیم و دیگر مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس از ورزشگاه اختصاصی بنیادکار دیدن کردند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس حمید درخشان پس از کنفرانس خبری ظهر امروز، از بخش‌های مختلف ورزشگاه اختصاصی بنیاد کار بازدید کرد. محمد حسین نژاد فلاح و محمود خوردبین هم به ورزشگاه آمده بودند و به همراه حمید درخشان، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه و مسئولان روابط بین‌الملل و رسانه‌ای تیم از استادیوم اختصاصی بنیادکار که در حدود دو سال پیش افتتاح شده، بازدید کردند.

 

مسئولان پرسپولیس سری به موزه و تالار افتخارات باشگاه بنیادکار زدند و یک فرد ازبکستانی که در کنفرانس خبری سؤالی نیز طرح کرد و شب گذشته نیز خود را به عنوان یک علاقمند به فوتبال به اردوی پرسپولیس رسانده بود توضیحاتی درباره عکس‌ها و کاپ های موجود در این موزه ارائه کرد. عکاس‌هایی از نسل‌های مختلف تیم ملی، باشگاه‌های بنیادکار و پاختاکور در این موزه دیده می‌شد. همچنین کاپ‌هایی زیبا که توجه حمید درخشان را جلب کرده بود در وسط موزه به شکلی زیبایی گنجانده شده بود. در این تالار که بیشتر شبیه یک گالری عکس بود تصاویری از مسی، اینیستا و دیگر ستارگان بارسلونا در کنار جوانان علاقمند به فوتبال دیده می شد.

 

درخشان درباره زمان حضور مسی و تیم بارسلونا در ازبکستان پرس و جو کرد که یکی از حاضران در این تالار عنوان کرد؛ تیم بارسلونا چند سال پیش به اینجا آمده اما فردی دیگری که اطلاعات بیشتری داشت تاکید کرد این عکس‌ها متعلق به حضور اعضای تیم بارسلونا در ازبکستان نیست بلکه اختصاص به سفر آنها به کشورهای اطراف دارد.

 

نژادفلاح، درخشان و خوردبین سپس به زمین چمن استادیوم بنیادکار رفتند و سرمربی پرسپولیس با دقت خاص زمین چمن را بررسی کرد و بسیار خوشحال بود که زمین مسابقه کیفیت خوبی دارد و تیم فوتبال پرسپولیس که روی زمین بازی می‌کند می‌تواند برنامه‌های تاکتیکی مورد نظرش را در چنین زمینی به خوبی پیاده کند. خوردبین نیز درباره مصوبات جلسه هماهنگی، توضیحاتی به نژاد فلاح و درخشان داد.

 

* ناظر اردنی بازی پرسپولیس - بنیادکار با توجه به اینکه قبل از این در مجموعه درفشی فر حضور پیدا کرده بود با این مجموعه و باشگاه پرسپولیس آشنایی داشت. او در غیاب مسئولان بنیادکار که در خواب بودند، از زمان ورود تیم پیگیر مسائل بود.

 

* با توجه به برنامه اعلامی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و سازمان لیگ برتر در روزهای 12،17،21،26 اسفند ماه پرسپولیس به ترتیب در خانه تیم‌های بنیادکار، تراکتورسازی، نفت مسجد سلیمان و النصر عربستان به میدان خواهد رفت. فشردگی این برنامه بیشتر از آن جهت برای سرخپوشان بغرنج شده است که سرخپوشان هر چهار دیدار را باید خارج از تهران انجام دهند و این مسئله با توجه به بعد مسافت، شرایط متفاوت و در واقع ضد و نقیض آب و هوایی و ارتفاع و اینکه تیم در این مدت دائم السفر خواهد بود. این نگرانی را نزد کادر فنی ایجاد کرده است که با این شرایط بین بازی‌ها امکان ریکاوری مناسب هم از جهت فنی و هم از نظر بدنی وجود نداشته باشد و این مسئله روی عملکرد تیم تاثیر بگذارد.

 

حمید درخشان یکشنبه در فرودگاه، هنگامی که کاروان تیم آماده سفر به تاشکند می‌شد در جلسه‌ای که با محمد حسین نژاد فلاح داشت، در این ارتباط با او گفت‌وگو کرد. سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه پرسپولیس در بازی با النصر عربستان، نماینده فوتبال ایران است و این بازی برای عموم مردم حائز اهمیت است، درخواست که اقداماتی برای به تعویق افتادن بازی با نفت مسجد سلیمان انجام شود.

 

محمدحسین نژادفلاح نیز به سرمربی سرخپوشان قول داد در این ارتباط با مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ برتر و مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان در این ارتباط رایزنی و گفت‌وگو کند تا در صورت امکان، این مشکل حل شود و بین بازی تراکتورسازی با النصر فاصله‌ای مناسب بوجود آید.

 

وی در پایان به این نکته هم اشاره کرد که بی‌شک سازمان لیگ هم تلاش خود را معطوف به حمایت از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا کرده است.

 

در این ارتباط شنیده می‌شود محمد حسین نژاد فلاح در جریان مذاکراتی که داشته به توافق‌های خوبی دست پیدا کرده و این رایزنی‌ها در بازگشت از سفر ازبکستان نهایی خواهد شد.

 

* نماینده کنفدراسیون و دیگر دست اندرکاران برگزاری مسابقه فردا، از احتمال حضور 12 هزار تماشاگر در ورزشگاه 35 هزار نفری بنیادکار خبر داده‌اند. همچنین 80 بلیت در اختیار تیم فوتبال پرسپولیس قرار گرفت تا در اختیار تماشاگران ایرانی قرار بگیرد. در نشست هماهنگی هم مقرر شد تماشاگران ایرانی در سکوهای پشت نیمکت پرسپولیس استقرار یابند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها