يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۰۷۶۷
زمان انتشار: ۲۰:۱۹     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
بازیکن جوان پرسپولیس با تکذیب خبر پیشنهاد قطری ها می گوید قصد دارد کارش را با قرمزهای تهرانی ادامه دهد.
به گزارش پایگاه 598،پرسپولیسی‌ها به خاطر پولی که باید از باشگاه می‌گرفتند و نگرفتند، شاکی‌اند و حتی شنیدیم که قصد اعتصاب داشتند. مهدی طارمی اما با تکذیب همه شنیده‌هایمان، می‌گوید که او و هم‌تیمی‌هایش به تنها چیزی که فکر نمی‌کنند، پول است: «درست است که مشکل مالی داریم اما بعد بازی با لخویا پاداش دادند و شنبه هم مبلغی به حساب‌مان واریز شد. کم بود اما ما این روزها به تنها چیزی که فکر نمی‌کنیم، پول است. فعلا تمرکز ما فقط روی بازی با بنیادکار است و به خاطر پول جلوی پای خودمان سنگ نمی‌اندازیم. ضمن اینکه وقتی در باشگاه پول نیست چه فایده‌ای دارد که ما اعتراض کنیم؟ »

 

می‌گویند طارمی به خاطر بازی خوبش مقابل لخویا مورد توجه تیم‌های قطری قرار گرفته اما خودش بی‌خبر است: «پیشنهاد تازه‌ای که نداشته‌ام اما حتی اگر چنین چیزی باشد، ترجیح می‌دهم در این روز‌های خوب کنار پرسپولیس باشم و روز‌های بهتری را رقم بزنیم. هدفم این است که با درخشش در پرسپولیس بتوانم به تیم‌ملی و تیم‌های اروپایی راه پیدا کنم.» پایان‌بخش صحبت‌های مهدی طارمی هم اشاره‌ای است به بازی پیش‌رو برابر بنیادکار: «هدف ما گرفتن سه امتیاز است. البته قطعا بازی سختی در انتظارمان است و نباید اشتباه کنیم اما می‌توانیم برنده باشیم.»

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها