امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۰۰۷۹۴
زمان انتشار: ۰۰:۰۰     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
درحالیکه ادامه‌دار شدن قطعی و وصلی‌های مکرر ADSL مخابرات صدای مشترکان را درآورده و سابقا این مشکل ناشی از کمبود IP‌عنوان می‌شد، این بار مدیرعامل شرکت استان تهران می‌گوید: مشکل IP برطرف شده و مشکل قطعی حادی نیز نداریم.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از تراز؛ اختلال در سرویس اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات مدتی است ادامه‌دار شده است.

پیش از این مشترکان سرویس ADSL مخابرات اعلام می‌کردند که با قطع و وصلی‌های مکرر در سرویس مواجه‌اند که علت این امر از سوی مسئولان مخابرات کمبود IP آدرس اعلام شد.

این طور عنوان شده بود که مخابرات در حال تقویت IPهای شبکه برای توسعه است و با توجه به تعداد بالای مشترکان ADSL مخابرات، نمود اختلال برای آنها منطقی است.

علیرغم گذشت چند ماه از این اعلام، اما هنوز مشترکان سرویس ADSL مخابرات از کیفیت سرویس و اختلال‌های مقطعی گلایه‌ می‌کنند.

وحید صیدی مدیرعامل شرکت استان تهران در واکنش به اینکه اختلال و مشکل قطعی‌های مکرر سرویسADSL که پیش از این ناشی از کمبود IP  عنوان شده بود، اخیرا افزایش یافته، اظهار داشت: هم اکنون مشکل IP برطرف شده و برای سال آینده نیز در حال تهیه IP آدرس هستیم.

مدیرعامل شرکت استان تهران در پاسخ به این سوال که پس اختلا‌ل‌ها و قطعی و وصلی‌های مقطعی از چه مشکلی ناشی می‌شود، گفت: اخیرا مشکل قطعی حاد در استان تهران نداشتیم و باید این موضوع را بررسی کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها