يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۰۸۰۸
زمان انتشار: ۰۸:۴۳     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
رییس دادگستری داراب گفت: فرد مذکور در اقدامی بسیار زشت به خانمی که شوهرش خارج از خانه بوده در حضور دختر خردسالش تجاوز کرده است که البته این فرد دارای سوابق قبلی شرارت نیز می باشد.
فردی به اتهام تجاوز به عنف که مراحل محاکمه و تایید حکم اعدام آنها توسط مرجع قضایی صادر شده بود در انظار عمومی جنب ساختمان سیلو داراب به دار مجازات آویخته شد.

حجت الاسلام موسوی رییس دادگستری شهرستان داراب در گفتگو با داراب آنلاین گفت: امروز شاهد اعدام یکی از متجاوزین به عنف هستیم که دو سال پیش با اعمال زشتی دچار جنایت بسیار فجیعی شده بود.

وی افزود: فرد مذکور در اقدامی بسیار زشت به خانمی که شوهرش خارج از خانه بوده در حضور دختر خردسالش تجاوز کرده است که البته این فرد دارای سوابق قبلی شرارت نیز می باشد.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده نیروی انتظامی فرد مذکور دستگیر و حکم اعدام این شرور سابقه دار صادر شد و پس از تایید دیوان عالی کشور و طی مراحل قانونی توسط ریاست معظم قوه قضاییه ابلاغ گردید.

رییس دادگستری داراب تاکید کرد: در ابتدای ورودم به داراب به مردم قول دادم با احکام مناسب و به موقعی که صادر خواهد شد خواب را از متجاوزان به جان و مال و نوامیس مردم خواهیم گرفت که امروز شاهد یک مورد آن هستیم و امیدواریم اجرای این حکم عبرتی برای همه کسانی باشد که به قوانین پایبند نیستند.

کاهش 15 درصدی جرائم در شهرستان داراب

وی افزود: به خانواده ها هشدار می دهم از فرزندان و جوانان خود مراقبت کنید چرا که عزم دستگاه قضایی برای برخورد با این چنین مواردی و حتی موارد جزئی تر جدی است.

حجت الاسلام موسوی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در یکسال گذشته جرائم شهرستان داراب 15 درصد کاهش داشته است و امروز شهرستان داراب یکی از امن ترین شهرها می باشد.

وی ادامه داد: به مردم ولایت مدار و مومن داراب قول می دهم هر کسی کوچکترین اخلالی در نظم و امنیت و تجاوز به جان و مال و ناموس مردم داشته باشد با شدت با آن برخورد خواهیم کرد.

محمود بهرامی دادستان داراب نیز گفت: خانواده های دارابی از فرزندان خود مراقبت کنند و جرائم را کوچک نشمارند. ما دوست نداریم شاهد مجازات باشیم اما در صورت ارتکاب جرائم قطعا برخورد خواهیم کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
۱۰
۰
از سال 78 تا 82 که من در شهرستان داراب دانشجو بودم ، شاهد رفتارهای زشت و مجرمانه مردان و پسران داراب بودیم . متلک با الفاظ وقیحانه به ما می گفتند . به نظرم شهری بود با میزان بالای فحاشی و ناامنی بشدت بیداد میکرد . ما حتی جرأت نمی کردیم تنها جایی بریم . از ساعت 6 عصر هم دیگه از خوابگاه بیرون نمی اومدیم . خدا کنه یکی پیدا بشه و امنیت را به این شهر بیاره . الان هم هستند دختران دانشجویی که احساس امنیت در این شهر ندارند .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
برو یقه خانوادتو بگیر که اجازه دادن همیچین جایی بزارن بری دانشگاه
جدیدترین اخبار پربازدید ها