يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۰۸۴۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۰     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
مشاور امنیت ملی آمریکا، دیروز- دوشنبه- به نمایندگان کنگره هشدار داد در حالی‌که مذاکرات درباره برنامه هسته‌ای ایران در جریان است، به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران نباشند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: مشاور امنیت ملی آمریکا، دیروز- دوشنبه- به نمایندگان کنگره هشدار داد در حالی‌که مذاکرات درباره برنامه هسته‌ای ایران در جریان است، به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران نباشند.

به گزارش «رویترز»، «سوزان رایس» مشاور امنیت ملی کاخ سفید، به نمایندگان کنگره هشدار داد در حالی‌که مذاکرات قدرت‌های بزرگ جهان با ایران درباره محدود شدن برنامه هسته‌ای در جریان است، به دنبال اعمال تحریم‌های جدید علیه تهران نباشند؛ زیرا چنین مداخله‌ای می‌تواند تلاش‌های دیپلماسی را با شکست مواجه ‌کند.

رایس در سخنانی در کنفرانس سالانه کمیته امور عمومی آمریکایی- اسرائیلی موسوم به «آیپک» گفت: «کنگره در کمک به اعمال تحریم‌ها علیه ایران نقش بسیار مهمی ایفا کرد ولی اکنون نباید نقش تخریبی بازی کند.»

این سخنان در آستانه سخنرانی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل در کنگره آمریکا مطرح شد.

پیش‌بینی می‌شود نتانیاهو در سخنرانی‌اش در کنگره که قرار است امروز- سه‌شنبه- انجام شود از استراتژی «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا در قبال ایران، انتقاد کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها