کد خبر: ۳۰۰۸۵۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۹     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
عضو متواری گروهک ملی مذهبی خواستار عدم تمکین نشریات اصلاح‌طلب به مصوبات شورای عالی امنیت ملی درباره سران فتنه شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کیهان، رضا ع که در پاریس پناهندگی گرفته ضمن نوشته‌ای در وبسایت رادیو فردا (ارگان سازمان سیا) نوشت: ممنوعیت درج مطلب و تصویر از خاتمی آژیر خطر بدی است که باید سریعا با آن مقابله کرد. به طور طبیعی و منطقی، این دستورالعمل به لحاظ حقوقی نباید معطوف به اصلاح‌طلب بودن یا نقش ویژه خاتمی در طیف اصلاح‌طلبان بوده باشد، بلکه به ظاهر باید به خاطر یکی از راس‌های فتنه تلقی شدن خاتمی طی جنبش سبز اتخاذ شده باشد.
وی می‌افزاید: شاید بسیاری از بحث‌کنندگان با بازجوها این جمله را از آنها به عنوان یک تجربه تلخ از گذشته شنیده باشند که «اگر ما جلوی مجاهدین را همان سال‌های 58-57 می‌گرفتیم، کار به مسائل سال‌های 60 نمی‌کشید. جلوی شماها را از همین جا گرفتیم». وقایع و تجارب تاریخی نشان می‌دهد که علاوه بر ساختارهای سخت اجتماعی تاثیرگذار، عوامل و کنش‌گران انسانی دخیل در هر پدیده و واقعه اجتماعی هر یک با طرح و برنامه خاص خود وارد تونل تاریخ می‌شوند، اما آن چه از آن سوی تونل بیرون می‌زند ممکن است کاملا مطابق طرح و برنامه هیچ کدام‌شان نباشد.
عضو فراری گروهک ملی مذهبی خواستار نافرمانی و بدفرمانی در این زمینه شد؛ پوست خربزه‌ای که افراطیون پیش از این در دوره اصلاحات یکبار پیش پای برخی فعالان اصلاح‌طلب گذاشتند و آنها را به حماقت‌هایی نظیر تحصن و استعفا و ادعای خروج از حاکمیت کشاندند و سرانجام وارد بازی سیاه و بی‌سرانجام آشوب‌گری در تیر 78 و خرداد 88 کردند.
«رضا ع» در این نوشته درباره حساسیت وزارت اطلاعات نسبت به گروهک‌ها نیز ابراز خطر کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها