يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۰۸۶۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال به پرداخت مالیات مهدی رحمتی محکوم شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی پرونده مالیات سید مهدی رحمتی دروازه‌بان فصل گذشته استقلال، این باشگاه را به پرداخت مالیات 3 سال گذشته این بازیکن محکوم کرد.

 

رحمتی که به دلیل مشکل مالیاتی ممنوع‌الخروج شده است بررسی اختلاف مالی خود را بر عهده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گذاشت و در نهایت استقلالی‌ها باید تمام مالیات سه سال گذشته وی را پرداخت کنند.

 

همچنین در صورت عدم پرداخت مالیات رحمتی توسط باشگاه استقلال تمامی جرائم ناشی از این اتفاق نیز بر عهده باشگاه استقلال خواهد بود.

 

رحمتی به دلیل طلب 900 میلیونی خود از باشگاه استقلال، مدارک خود را به افشارزاده تحویل داده و برای دریافت آن به مدیرعامل استقلال مراجعه کرده است.

 


 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها