أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۰۸۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
بازیگر و کارگردان خوش ذوق کشورمان گفت: «تلفیق هنر و ورزش برای تیم‌های شرکت‌کننده در بازی‌های جام‌جهانی هنرمندان بسیار جذاب بود.»

به گزارش پایگاه 598، سیدجواد هاشمی در بازی‌های جام‌جهانی هنرمندان به عنوان کاپیتان تیم در ترکیب تیم‌ملی به ایفای نقش ‌پرداخت. او در این مسابقات مصدوم شده بود و در بازی‌های آخر فقط چند دقیقه در ترکیب تیم قرار ‌گرفت.

 

اظهارات هاشمی را در ادامه می خوانید:

 

* ‌ارزیابی شما از برگزاری این دوره مسابقات جام‌جهانی هنرمندان چیست؟

- این مسابقات با رویکرد انسانی و اخلاقی بازخورد بسیار خوبی در کشورهای شرکت‌کننده داشت. با برگزاری چنین مسابقاتی است که نگاه جهانیان به ایران تغییر می‌کند و باورکنید تلفیق هنر و ورزش برای تیم‌های شرکت‌کننده بسیار جذاب بود. به هر حال برگزاری مسابقاتی در این سطح برای ما بی‌سابقه بود و حسین یاریار و همکارانش شاید تعدادشان به اندازه تعداد انگشتان دو دست هم نمی‌رسید اما مسابقات را به شکل آبرومندانه‌ای میزبانی کردیم. این را هم اضافه کنم برای ما برد و باخت اهمیت آنچنانی نداشت.

 

* از اینکه کاپیتان تیم هنرمندان هستی چه نظری دارید؟

- در این 13 سال که عضو تیم هنرمندان هستم 8 سال آن را کاپیتان بوده ام البته هر گاه بزرگ ترهایی همچون اصغر همت و... باشند بازوبند را به آنها تقدیم می‌کنم. باور کنید برایم فرقی نمی‌کند کاپیتان باشم یا نباشم ضمن اینکه از شور و احساسی که بازیکنانی چون دایی و نکونام موقع بستن بازوبند دارند هم خبر ندارم.

 

* سی دی های حواشی جام‌جهانی برزیل خوب می‌فروشد؟

- توکلمان به خداست. متأسفانه مردم ما سی دی کم می‌خرند و در شهرستان‌ها هم قانون کپی‌رایت رعایت نمی شود و سودجویان ارزان می فروشند. البته این سی‌دی 6 قسمت است که شنبه این هفته قسمت دوم آن ارائه شد و امیدوارم بقیه سی‌دی‌ها هم خوب به فروش برسد تا شرمنده سرمایه‌گذار نشویم و خواهش من این است که سی‌دی‌ها را غیرقانونی کپی نکنند.

 

* شنیدیم برگزاری مسابقات جام‌جهانی هنرمندان هم درآمد آنچنانی نداشته است؟

- طبیعی بود که این مسابقات درآمدزایی نداشته باشد. درآمد جام‌جهانی هنرمندان معنوی بود.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها