أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۰۸۶۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: «درست است کرار ستاره تیم قلعه نویی است ولی نباید این مسأله به قیمت زده‌شدن اتهام بازیکن‌سالاری به وی تمام شود.»

به گزارش پایگاه 598، علی جباری درباره این‌که چه عواملی باعث شده تا قلعه‌نویی مثل ١٠‌سال قبل حمایت نشود، اظهار داشت: «من فقط ابتدا این را بگویم که اگر انتقاد از کارلوس کی‌روش باعث افت محبوبیت قلعه‌نویی شده،‌ من به او حق می‌دهم زیرا در برخی موارد سرمربی تیم‌ملی نیز با او از سر لجبازی وارد می‌شود اما چون مظلوم‌نمایی می‌کند، کسی چیزی به او نمی‌گوید. مثلا چرا باید ٥ بازیکن استقلال با تیم‌ملی به جام ملت‌ها بروند و روی هم ٩٠ دقیقه بازی نکنند؟ البته من دلیل اصلی این عدم حمایت از او را نتایجی که در ٢‌ سال اخیر گرفته می‌دانم.»

 

او صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: «مطمئن باشید اگر قلعه‌نویی ٥ برد دیگر در همین فصل به‌دست آورد و تیم را قهرمان کند به همان مربی محبوب قبلی ‌تبدیل می‌شود. اگر انتقادات او به حق باشد و باعث ناراحتی کسی شود و حتی از محبوبیتش نیز بکاهد، به نظرم باید از قلعه‌نویی حمایت کنیم.»

 

جباری در پایان افزود: «قلعه‌نویی نیز در رفتارش اشتباه دارد اما دلیل این اتفاقات تحت فشار قرار گرفتنش است. به همین ماجرای کرار نگاه کنید؛ او چرا باید یک بازیکن خارجی را مورد حمایت قرار دهد؟‌ چرا نباید برخوردی صورت گیرد؟‌ درست است ستاره تیمش است ولی نباید این مسأله به قیمت زده‌شدن اتهام بازیکن‌سالاری به قلعه‌نویی تمام شود.»


جام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها